هفته پایانی لیگ برتر و سوپر لیگ کاراته طی روزهای 24 و 30 آذر در تهران پی گیری می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، هفته پایانی لیگ برتر و سوپر لیگ کاراته طی روزهای 24 و 30 آذر در تهران پی گیری می شود.

 سوپر لیگ کاراته با برگزاری 13 دیدار پی گیری می شود که تیم ها در 3 مرحله با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

طبق برنامه در مرحله اول، هیات کاراته گیلان استراحت دارد، صنعت برق هرمزگان به مصاف مناطق نفت خیز جنوب می رود، آوای رزم با تیم ابومسلم مشهد صدرنشین دیدار می کند، تیم شهید ستاری قرچک با دانشگاه آزاد اسلامی مبارزه دارد و مقاومت بسیج با هیات کاراته آذربایجان شرقی رودرروی هم قرار می گیرند.

در مرحله دوم که صنعت برق هرمزگان استراحت خواهد داشت، تیم آوای رزم با هیات کاراته گیلان مبارزه می کند، شهید ستاری قرچک با مناطق نفت خیز جنوب دیدار دارد، تیم مقاومت بسیج با ابومسلم مشهد و هیات کاراته آذربایجان شرقی با دانشگاه آزاد اسلامی رودرروی هم صف آرایی می کنند.

در مرحله سوم جایی که آوای رزم استراحت دارد، تیم شهید ستاری قرچک با صنعت برق هرمزگان، هیات کاراته آذربایجان شرقی با مناطق نفت خیز جنوب، مقاومت بسیج با هیات کاراته گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی با ابومسلم مشهد مقابل هم صف آرایی می کنند.

ضمن آنکه دیدار معوقه بین تیمهای مناطق نفت با دانشگاه آزاد اسلامی هم در این هفته برگزار می گردد.

در حال حاضر جدول رده بندی سوپر لیگ، تیمهای ابومسلم مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی و مناطق نفت خیز جنوب به ترتیب در مکانهای اول تا سو جای دارند.


اما چند شش روز قبل از برگزاری هفته پایانی سوپر لیگ یعنی 24 آذر، لیگ برتر کاراته در سالن شهید کبکانیان تهران با انجام 10 بازی برگزار می شود.

در مرحله اول، ایران یاسا به مصاف گاز زنجان می رود، شهدای الوند با فولاد مبارکه سپاهان دیدار دارد، هیات کاراته تاکستان هم با شهرداری ساوه مبارزه می کند.

در مرحله دوم، شهید داورزنی قرچک با گاز زنجان رودرروی هم قرار می گیرند، دیدار تیمهای شهدای الوند با ایران یاسا، هیات تاکستان با صندوق قرض الحسنه امام سجاد قروه و شهرداری ساوه با فولاد مبارکه سپاهان دیگر دیدارهای این مرحله هستند.

در مرحله سوم هیات کاراته تاکستان با شهید داورزنی قرچک، شهرداری ساوه با ایران یاسا و فولاد مبارکه سپاهان با صندوق قرض الحسنه امام سجاد قروه به مصاف هم می روند.

در لیگ برتر گاز زنجان مکان نخست جدول رده بندی را در اختیار دارد، فولاد مبارکه سپاهان دوم است و شهدای الوند در جای سوم قرار گرفته است.
/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار