معاون عمرانی اداره کل بنادر و کشتیرانی هرمزگان گفت: تقاطع غیر هم سطح ورودی بندر شهید رجایی از سمت بندرعباس و فضای سبز آن تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس عباس کمالی هزینه پیش بینی شده در قرارداد اجرای این پروژه را پنجاه میلیارد ریال عنوان کرد.

وی گفت: این درحالی است که قرارداد اصلاح، توسعه، روشنایی، تعریض و ایجاد فضای سبز باند برگشت دروازه ورودی بندر شهید رجایی ازسمت بندرخمیر نیزبه ارزش 80 میلیارد ریال با شرکت پیمانکار منعقد شده است.

این مقام مسئول افزود: درچند سال اخیر نیز150 میلیارد ریال برای طرح های تعریض و همچنین تقاطع غیر هم سطح در محور بندرشهیدرجایی به بندر شهید باهنرازسوی اداره کل بنادر وکشتیرانی هرمزگان هزینه شده است.

کمالی با اشاره به وجود دهها شرکت بزرگ و کوچک دیگر در محور بندرعباس به بندرشهیدرجایی از جمله دو پالایشگاه بزرگ و پنج شرکت بزرگ تولید فولاد وآلومینوم گفت: نباید بار مالی تنها روی دوش دو مجموعه (منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و اداره کل بنادروکشتیرانی) باشد.

وی گفت: با توجه به سرمایه گذاری های زیادی که در این محور صورت گرفته بایستی مسئول نگهداری ابنیه وفضای سبز نیز شناخته و معرفی شود.

محوربندرعباس به بندرشهید رجایی به طول20کیلومتر یکی از پرتردد ترین جاده های کشور به شمار می رود./س

برچسب ها: تقاطع ، غیر مسطح ، رجایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.