يک کارشناس سياست خارجي گفت: موفقيت جمهوري اسلامي ايران در شکار دومين پهپاد آمريکايي در حريم هوايي کشورمان شکست تلخي را براي استکبار جهاني به دنبال داشته و اين اقدام، از قدرت پوشالي آنها در افکار عمومي جهان مي‌کاهد.

حسين معين‌آبادي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به شکار پهپاد آمريکايي توسط نيروهاي مسلح کشورمان اظهار داشت: آمريکا با تکذيب خبر مهار پهپاد جاسوسي خود توسط جمهوري اسلامي ايران، سعي دارد اين شکست بزرگ را در افکار عمومي جهان کمرنگ جلوه دهد.

وي افزود: با توجه به اينکه آمريکا استفاده از پهپاد‌هاي کوچک رادارگريز را در دستور کار خود قرار داده است، مهار پهپاد "اسکن ايگل" که در شناسايي مراکز حساس نظامي و جاسوسي از اين مراکز کاربرد دارد، اقدامي بسيار ارزشمند براي کشورمان به شمار مي‌رود.

معين‌آبادي با اشاره به توان دفاعي جمهوري اسلامي ايران در مهار پرنده‌هاي جاسوسي اظهار داشت: شناسايي پهپادهاي آمريکايي و جلوگيري از فعاليت بيشتر آنها بيانگر توان دفاعي کشورمان در رديابي هرگونه پرنده متخاصم است.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان يادآور شد: موفقيت جمهوري اسلامي ايران در شکار دومين پهپاد آمريکايي در حريم هوايي کشورمان شکست تلخي را براي استکبار جهاني به دنبال داشته و اين اقدام از قدرت پوشالي آنها در افکار عمومي جهان مي‌کاهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آمریکا ، پهباد ، استکبار ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار