نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: تیم ملی بوکس جوانان کشورمان اگرچه مدالی بدست نیاورد ولی برخی از بوکسورهایمان خوب عمل کردند به همين دليل از عملکرد بازیکنان رضایت داشتیم.

منوچهر مقصودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از عملکرد بوکسوران به ویژه 2 نفر از آن‌ها رضایت کامل داشتیم این بوکسورها نه اردوی برون مرزی رفته بودند و نه مسابقات تدارکاتی برگزار کرده بودند. آن‌ها حتی زنجان را هم ندیده بودند و حالا در این مسابقات باید به مصاف بهترین بوکسوران می‌رفتند.

وی افزود: باید توجه کنیم که مسابقات قهرمانی جوانان جهان یک تورنمت نبود، بلکه یک مسابقه جهانی بود و جمعی از بهترین بوکسوران با تجربه بالا، تمرینات زیاد و بازی‌های تدارکاتی در آن حضور داشتند که پیش‌بینی می‌شد رقابت با آن‌ها سخت باشد.

نائب رئيس فدراسيون بوکس تاکید کرد: البته بوکسوران ما عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و ما از آن‌ها راضی هستیم دو بوکسور ما یعنی سیاوش امیدی و هومن طوقانی به دیدارهای شب دوم و سوم هم رسیدند که سیاوش امیدی از این بین توانست بوکسوران الجزایر- استرالیا و ایتالیا را شکست دهد.

* بوکسوران نشان دادند سرمایه گذاری جواب می‌دهد

مقصودی در خصوص سرمایه‌گذاری روی بوکسورهای تیم ملی جوانان گفت: این بوکسوران با این عملکرد خوب و با این انگیزه نشان دادند که می‌توان به آینده آنها اعتماد و اطمینان کامل داشت.

وی ادامه داد: ما روی بوکسورهای جوانان سرمایه‌گذاری کردیم و آن‌ها به خوبی ثابت کردند که این سرمایه‌گذاری‌ها جواب می‌دهد.

نائب رئيس فدراسيون بوکس تاکید کرد: امیدواریم در تورنمت‌های بعدی ملی با تدوین بازی‌های تدارکاتی و اردوهای برون مرزی بتوانیم بوکسوران را با آمادگی بیشتری راهی مسابقات کنیم.

* شاید شرایط مساعد بود امیدی بازی را می‌برد

مقصودي در خصوص دیدار پایانی سیاوش امیدی با بوکسور گرجستانی بیان داشت: امیدی در حالی که 3 دیدار گذشته‌اش را برده بود مقابل بوکسور گرجستانی نیز بازی برابری داشت آن طور که من شنیده‌ام وی در مقابل بوکسور گرجستانی هم تب داشت و هم از ناحیه دست دچار درد بود که گمان می‌کنم اگر این شرایط وجود نداشت ولی می‌توانست حتی در این دیدار نیز برنده میدان باشد.

وی در پایان در خصوص کادر فنی تیم ملی بیان داشت: از کادر فنی تیم جوانان نیز رضایت کامل داشتیم با وجود اینکه احدی حدود 4-3 ماه است که این تیم را در دست گرفته ولی عملکرد خوبی داشته است و از وی راضی هستیم./مح
برچسب ها: بوکس ، فدراسیون ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار