مدیر عامل باشگاه منصوری قرچک گفت: حاشیه جزوی جدا ناپذیر از بازی فوتسال است ولی هواداران ما تحت تاثیر حرف های سرمربی گیتی پسند قرار گرفته بودند.

اشکان تقوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: افضلی قبل از بازی هواداران ما تحریک کرده بود و باعث شد تا انها عکس العمل نشان دهند ولی شرایط خیلی حاد نبود و شخص خاصی اسیب ندید شیی نیز به داخل زمین پرتاب نشد .
وی گفت: تماشاچیانی که جزو را شلوغ کردند تعدادی جوان بودند که از بین تماشاگران به این کار مبادرت می کردند و ما نمی توانستیم تمام تماشاچیان را به این خاطر مورد بازخواست قرار دهیم البته در اصفهان با شیشه و سنگ از ما استقبال شده اما این موضوع در جایی درج نشد.
تقوی تصریح کرد: ما هم اگر پول داشتیم اکنون دارای شش جام بودیم و آنها با پول همه را می خرند حتی مجری برنامه ما که قرار بود در بین دو نیمه به اجرا بپردازد معلوم نشد بی اطلاع کجا رفت و این موضوع نیز برای ما جای سوال دارد.
وی در مورد جام قهرمانی لیگ گذشته افزود: حتما جام را از فدراسیون پس خواهیم گرفت البته می دانیم که فدراسیون جرات پس گرفتن جام از گیتی پسند را ندارد ولی قهرمان واقعی ما بودیم و صد در صد جام را پس خواهیم گرفت./ق
برچسب ها: فوتسال ، منصوری ، قرچک ، افضلی ، تقوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار