کتابخانه فرهنگسرای فردوس داستان«وسط پیاده رو» از مجموعه داستان «برادرم رمضان» نوشته تینا محمد حسینی را روز یکشنبه19 آذر ساعت 16 در برنامه "با هم بخوانیم" ابتدا خوانش و سپس نقد می کند.

مریم بخشی رئیس کتابخانه فردوس در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "باهم بخوانیم" حدود یک سال و نیم است که از سوی فرهنگسرای فردوس در حال برگزاری است که اعضا به صورت گروهی داستان را مطالعه می کنند.
وی در خصوص شیوه اجرایی این برنامه افزود: ابتدا داستان مورد نظر توسط اعضای ادبی به صورت مطالعه گروهی خوانده می شود و پس از اتمام خوانش،جعفر توزنده جانی(نویسنده و کارشناس ادبی) توضیحاتی را در مورد داستان برای حاضران ارائه می دهد.
رئیس کتابخانه فردوس در ادامه اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری چنین نشست هایی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و اینکه بتوانیم دوستداران کتاب را برای لحظاتی دور هم گرد آوریم.
بخشی در پایان خاطرنشان کرد: در برنامه "با هم بخوانیم" که روز یکشنبه 19 آذر ساعت 16 برگزار می شود داستان «وسط پیاده رو» به قلم تینا محمد حسینی را اعضا ادبی مطالعه می کنند.
گفتنی است برنامه "با هم بخوانیم" یکشنبه های هر هفته ساعت 16 در فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات میزبان دوستداران اهل مطالعه است./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.