عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با تشدید تحریم‌ها و فضاسازی‌های گسترده که علیه ایران صورت می‌گیرد دانشجویان می‌توانند فعالیت موثر خود را هم در داخل و هم در عرصه جهانی نشان دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد ، دکتر حسین سبحانی‌نیا در گردهمایی روز دانشجو در فرهنگ‌سرای سیمرغ نیشابور، اظهار داشت: دانشجوی ما باید در عرصه جهانی مقابل دنیای استکبار که به دروغ شعارهای دموکراسی، مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر می‌دهد، بایستد.

وی افزود: امروز تاثیرگذاری ایران در جامعه جهانی به‌راحتی دیده می‌شود.

نماینده شهرستان نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان خود اعلام می‌کنند تحریم‌ها نتوانسته است جمهوری اسلامی ایران را از پا درآورد، تاکید کرد: در جنگ سیاسی و نظامی و در همه بخش‌ها نشان دادیم توان مقابله را داریم اما بخش اقتصادی می‌تواند تهدیدی برای جامعه باشد.

سبحانی‌نیا عنوان کرد: وقتی که خود فلسطینی‌ها موشک‌های ایران را از عوامل موثر پیروزی خود اعلام می‌کنند و اینجا است که نگرانی استکبار برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بیشتر از هر چیز می‌شود.

وی اظهار کرد: آن‌چه همه باید به آن توجه کنیم این است که امروز بیش از هر چیزی نیاز جامعه ما به وحدت و هدلی است.

سبحانی‌نیا تاکید کرد: کرسی‌های آزاداندیشی از نیازهای جنبش دانشجویی ما برای بیان مسائل و مطالبات دانشجویی که مطالبات عمومی جامعه هستند./س

برچسب ها: عضو ، هیئت ، رئیسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.