عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: هر دو جريان‌ اصلاح‌طلبي و انحرافي تمايل به ارتباط با آمريکا را داشته و در اين زمينه سياست سازش را دنبال مي‌کنند.

حجت‌الاسلام حسين جلالي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با تأکيد بر وجود فصول مشترک ميان جريان اصلاح‌طلب و انحرافي اظهار داشت: مسير حرکت اين دو جريان تعيين شده و روش‌ها و تاکتيک‌هاي آنان تقريبا يکسان است.

عضو جبهه پايداري در ادامه با بيان اين مطلب که يکي از نقاط مشترک اين دو جريان سياست سازش در برابر استکبار است، گفت: هر دوي اين جريان‌ها تمايل به ارتباط با امريکا را داشته و در اين زمينه سياست سازش را دنبال مي‌کنند.

حجت‌الاسلام جلالي با اشاره به چگونگي ارتباط جريان انحرافي و اصلاح‌طلب با مردم تصريح کرد: در زمينه نهضت خدمت رساني، اصلاح‌طلبان و کارگزاران بيشتر بر مبناي افزايش قدرت و ثروت خود فعاليت کردند، جريان انحرافي هم از اين امر مستثني نيست و با اينکه خدمت‌ رساني‌هايي هم داشته‌اند اما اصل و هدف خود را بر زراندوزي و کسب قدرت قرار داده‌اند.

وي افزود: يکي از مهم‌ترين اموري که بايد در جامعه به آن پرداخته شود، فعاليت‌هاي فرهنگي است که در اين زمينه هر دوي اين جريان‌ها(اصلاح‌طلب و انحرافي) انگيزه کافي را ندارند و قائل به تسامح هستند.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي در پايان با تأکيد بر اين نکته که چالش‌آفريني يکي از فعاليت‌هايي است که دو جريان اصلاح‌طلب و انحرافي در راستاي نيل به منافع خود، به آن اهتمام مي‌ورزند، خاطرنشان کرد: با توجه به اشتراکاتي که به صورت کلي بيان شد، به نظر مي‌رسد انتخاباتي دو قطبي بر مبناي دو جريان اسلامي اصولگرايي و جريان اصلاح‌طلب و انحرافي داشته باشيم،‌ يعني اصلاح‌طلبان و انحرافيون به نوعي به ائتلاف با يکديگر دست خواهند يافت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار