دانشجويان يک دانشگاه دولتي در امريکا تصويري از خود منتشر کردند که بحث هاي زيادي را به همراه داشت. اين دختران جوان، اين حرکت خود را اعتراض به نژاد پرستي و تلاش براي احقاق حقوق خود به عنوان اقليت در دانشگاه اعلام کرده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ مبارزه عليه نژاد پرستي و احقاق حقوق زنان به سبک دانشجويان امريکايي اعتراضاتي را در پي داشت.
دانشجويان يک دانشگاه دولتي در امريکا تصويري از خود منتشر کردند که بحث هاي زيادي را به همراه داشت. اين دختران جوان که در اين تصوير با پانچوهاي رنگارنگ بومي مکزيکي و سبيل هاي مصنوعي ديده ميشوند اين حرکت خود را اعتراض به نژاد پرستي و تلاش براي احقاق حقوق خود به عنوان اقليت در دانشگاه اعلام کرده اند.
 

اين تصوير ابتدا در وبلاگ شخصي يکي از اين دانشجويان بود که همزمان با جشن هالووين در سراسر دنياي مجازي پخش شد.
تمام افراد حاضر در اين عکس عضو يک حزب تقريبا فمينيستي هستند. اين عکس خشم مسئولين دانشگاه را به همراه داشته است.آنها اين عکس را سرشار از کليشه هاي توهين آميز و خلاف واقع دانسته اند.
اين دانشجويان عضو حزبي با عنوان " چي اومگا" هستند. رهبر اين حزب در جواب انتقاداتي که عليه آنان صورت پذيرفته است ميگويد تخريب شخصيتي هيچ جايي در سازمان ما ندارد و اين حزب معتقد است لازمه يک ارتباط سالم اجتماعي عزت نفس و اعتماد به نفس و احترام به ديگران است.
چي اومگا در سا ل 1895 و در دانشگاه "آرکانزاس" به عنوان سازمان حمايت از زنان تشکيل شد و حدود310 هزار نفر عضو دارد. اين زنان براي احقاق حقوق خود به عنوان اقليت تلاش ميکنند.

 
منبع: پرداد
برچسب ها: دانشجو ، دختر ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار