رئیس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در استان چهارمحال و بختیاری، تبیین ابعاد و ریشه های فتنه 88، شیوه های براندازی نرم دشمن و تحلیل پیامدهای داخلی و خارجی حماسه نهم دی ماه را، از اهداف برگزاری برنامه های این روز در این استان عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

علی گرجی گفت: حماسه 9 دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است كه تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و اعلام كردند كه اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها می ایستند.

وی افزود: برنامه های بزرگداشت حماسه نهم دی ماه ملت ایران در استان چهارمحال و بختیاری با مشاركت 13 كمیته تخصصی و در راستای تشریح نقش ولایت و رهبری در نظام جمهوری اسلامی و بصیرت افزائی مردم برگزار می شود.

گرجی، نمایاندن عقبه فتنه و دست های پیدا و پنهان در فتنه 88 را شعار محوری برنامه های بزرگداشت حماسه 9 دی عنوان كرد و افزود: نقش روشنگری و بصیرت افزایی در ابعاد مختلف فتنه، باید بیش از پیش تبیین شود.

وی گفت: سخنرانی دكتر حشمت اله قنبری همدانی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهركرد و تجلیل از 9 هیاًت مذهبی و 9 مسجد كه در شناساندن ابعاد فتنه 88 و بصیرت افزایی مردم نقش داشتند، از برنامه های این روز در شهرکرد؛ مركز استان چهارمحال و بختیاری است.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برنامه های مختلفی، برای بزرگداشت این حماسه در شهرستان های استان پیش بینی شده است./س

برچسب ها: تبیین ، ابعاد ، فتنه ، حماسه ، نهم دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.