نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمانشاه گفت: خدمتگزاران نظام باید با تبیین صحیح مسائل و رجوع به آیات الهی و احادیث معصومین (ع) نهایت تلاش خود را برای رضای خداوند متعال بكار گیرند و بدانند كه در محضر خداوند پاسخگو عملكرد خود خواهند بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

آیت الله 'مصطفی علما' در جلسه درس اخلاق مدیران افزود: بدون تردید دوری از مسائل دنیوی مسیر شكوفایی این نظام را دو چندان خواهد كرد و دیدگاه عدالت محوری كه فلسفه وجودی انقلاب شكوهمند اسلامی است بیش از پیش در جامعه حاكم خواهد شد. تمامی آیات قرآن مجید سراسر از موعظه و پند و اندرز برای نیل بشر به تكامل عقلی و معنوی است و قرآن معجزه خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) برای هدایت بشر به سمت نیكی ها و دوری از گناهان است تا انسان ها با الگوبرداری از این منبع الهی و دینی راه صحیح و عدالت محور را انتخاب كنند.

وی گفت : با توجه به اینكه انسان اشرف مخلوقات خداوند است لذا این ظرفیت در آن نهفته است كه راه سعادت و نیكبختی را تشخیص دهد. خداوند قادر متعال مرگ را برای انسان ها قرار داد تا از این دنیای فانی توشه آخرت خود را ذخیره كنند و در دنیای پس از مرگ و روز رستاخیز سعادتمند و عاقبت به خیر شوند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، مسوولان ، علما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.