رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس نهم، گفت: با توجه به افزایش توانمندی‌های کشور در عرصه‌های مختلف ، به ویژه در دفاع از مرزها دشمنان از جنگ سخت و نظامی علیه ایران اسلامی مأیوس شده و به جنگ نرم در تمامی ابعاد روی آورده‌اند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ علی خجسته در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با اشاره به تهدیدات نظامی و عقیدتی دشمنان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ،افزود: امروز دشمن به خوبی می داند که با تهدیدات و تسلیحات جنگی نمی تواند بر ما غلبه کند و به همین علت با جنگ نرم  وارد مبارزه با نظام شده است؛ اختلاف افکنی بین مسئولان هم نشانه همین نوع جنگ در کشور ما است که باید همه مسئولان نسبت به آن هوشیار باشند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه اهداف اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب به تمامی دستگاه‌های اجرایی و قانونگذاری کشور ابلاغ شده است بنابراین لازم است تا همه تصمیم گیری‌ها و جهت گیری‌ها به سمت تحقق مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی باشد.
خجسته تصریح کرد: با توجه به افزایش روز افزون موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه می توان گفت که این روشنگری‌ها و ظلم ستیزی‌ها نشأت گرفته از خون پاک شهدای ۸ سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به مشکلات این حوزه انتخابیه‌ تأکید کرد: استان همدان وضع مطلوبی از لحاظ جغرافیایی در کشور داراست و مردم این استان نیز همواره و در برهه‌های مختلف رشادت‌ها و جانبازی هایی برای انقلاب از خود نشان داده اند که مسئولان باید دین خود را به این مردم ادا کنند./س
برچسب ها: مسوولان ، کشور ، هوشیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.