رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: در "عصر اقتدار"، امکان یک سری فعالیت‌های اطلاعاتی و پرواز پهپاد ایرانی "ابابیل" بر فراز آسمان تل‌آویو وجود دارد و مأموریت اصلی اين پهپاد، حک کردن تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی است.

سرهنگ حسین ممتحن در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با بیان این‌که سازمان بسیج دانش‌آموزی با توجه به ماهیت بصیرت‌افزا و نشاط‌آفرینش در نسل جوان، برنامه‌ها و رویکردهای متنوع و متعددی را دنبال می‌کند، اظهار داشت: طی چند سال اخیر این سازمان با برنامه‌های گسترده قصد دارد از طریق جذب بارانی، جامعه بزرگتری از دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: یکی از نمونه برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی، طرح آیه‌های تمدن است که با موضوع شناسایی، رشد و ارتقا سطح آموزش دانش‌آموزان مستعد بسیجی صورت گرفت و امسال از حجم 2000 نفر به 76000 هزار نفر و از یک پایه به شش پایه تحصیلی افزایش یافت.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: از دستاوردهای طرح آیه‌های تمدن، می‌توان به ارتقاء سطح تحصیلی دانش‌آموزان از طریق آزمون‌های سنجش پیشرفت تحصیلی، تدوین و ارائه کتاب‌هاي آموزشی و کمک درسی مناسب،‌ انواع مشاوره و برگزاری گسترده کلاس‌های تقویتی اشاره کرد.

سرهنگ ممتحن با اشاره به علاقه‌مندی نوجوانان برای حضور در فضای مجازی اظهار داشت: با توجه به این مهم، سازمان بسیج دانش‌آموزی تاکنون در حوزه بازی‌های رایانه‌ای، پنج بازی را توسط متخصصان کشورمان با در نظر گرفتن فرهنگ اسلامی- ایرانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، طراحی و به جامعه دانش‌آموزی ارائه کرده‌ است.

وی با اعلام خبر رونمایی از بازی رایانه‌ای "عصر اقتدار" در ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: این بازی که ساخت آن با توجه به سلیقه دانش‌آموزان و به کارگیری بهترین طراحان بازی‌های رایانه‌ای در کشور و حدود 13 ماه پیش آغاز شد، امکان یک سری فعالیت‌های اطلاعاتی و پرواز پهپاد ایرانی ابابیل بر فراز آسمان تل‌آویو را به کاربران می‌دهد و مأموریت اصلی این پهپاد، حک کردن تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی در مراسم رونمایی این تانک است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مبتکران ، تلاویو ، ابابیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار