مديرکل دفتر بازرسي و امور قاچاق سازمان حمايت گفت: از ابتداي اجراي طرح ويژه برخورد با متخلفان و محتکران تاکنون بالغ بر 430 هزار مورد بازرسي از واحدهاي توليدي و صنفي سراسر کشور انجام گرفته است.

داريوش قاسمي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: اجراي طرح ويژه برخورد با متخلفان و محتکران از 24 مهرماه شروع شده و تاکنون بالغ بر 430 هزار مورد بازرسي از واحدهاي توليدي و صنفي حوزه هاي مختلفي از جمله مواد پتروشيمي، مواد غذايي، مصالح ساختماني، لاستيک، انواع شوينده ها، خودرو، لبنيات و لوازم خانگي انجام گرفته است.

وي ادامه داد: در همين راستا 32 هزار و 700 مورد تخلف کشف و پرونده هاي زيادي در اين زمينه تشکيل شده است.

قاسمي تصريح کرد: همچنين از ابتداي سال 91 تا 18 آذرماه سال جاري حدود 330 هزار و 532 مورد گزارش مردمي دريافت شده که از اين ميان تعداد 137 هزار و 700 مورد متخلف شناسايي شده و پرونده آنها به سازمان تعزيرات حکومتي ارجاع داده شده است.

مديرکل دفتر بازرسي و امور قاچاق سازمان  حمايت اظهار داشت: همچنين طي اين مدت 24 هزار  و 8 مورد گشت مشترک با ديگر دستگاه هاي مربوطه انجام گرفته که اميدواريم با ايجاد هماهنگي بين دستگاه ها در بازرسي و نظارت بر واحدهاي توليدي، نتايج خوبي در متعادل سازي بازار و ممانعت از بروز تخلفات حاصل شود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: در همين رابطه از مردم و مشتريان درخواست داريم که هرگونه تخلفي در واحدهاي صنفي و توليدي را گزارش دهند تا در اسرع وقت به اين تخلفات رسيدگي شود./عب
برچسب ها: بازرسی ، محتکران ، متخلفان ، صنف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار