عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: دو جريان فتنه و انحرافي از رسانه‌ها و تريبون‌هايي که در اختيارشان است استفاده مي‌کنند و با اينکه هدفشان از لحاظ ايدئولوژيکي يکي نيست اما هر دو به دنبال قدرت‌طلبي هستند.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ درباره نقاط اشتراک جريان فتنه و انحرافي اظهار داشت: اين دو جريان ضمن اينکه اختلاف نظرهايي با يکديگر دارند، نقطه نظرات مشترکي هم با يکديگر دارند.

وي افزود: آنها از رسانه‌ها و تريبون‌هايي که در اختيارشان است استفاده مي‌کنند و با اينکه هدفشان از لحاظ ايدئولوژيکي يکي نيست اما هر دو به دنبال قدرت‌طلبي هستند و شعار ايران براي ايرانيان را سر مي‌دهند.

حجت‌الاسلام روانبخش به سياست‌هاي خارجي اين دو جريان اشاره و تصريح کرد: جريان انحرافي و فتنه قائل به اسلامي بودن حرکت‌هاي منطقه نيستند و از آن با نام بيداري انساني ياد مي‌کنند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در پايان درباره چگونگي حضور اين دو جريان در انتخابات آتي خاطرنشان کرد: معتقد به ائتلاف اين دو جبهه نيستم اما امکان دارد اين دو جبهه به صورت جداگانه مقابل جريان اصيل اصولگرايي قرار گيرند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار