مدیر روابط عمومی ستاد عتبات عالیات کشور گفت: این ستاد بیش از 150 پروژه در دست اجرا در اماکن متعلق به اهل بیت(ع) در کشور عراق دارد.

به گزارش  خبرنگار  باشگاه خبرنگاران خوزستان، محمدحسن عباسی فر افزود: ستاد عتبات عالیات ایران قریب به 10 سال است که در شهرهای نجف اشرف، کربلا، کاظمین و سامرا در حال انجام این پروژه ها است.
عباسی فرد اظهار کرد: خوزستانیها نیز افتخار این را دارند که تمامی هزینه و مراحل کار بازسازی ایوان حرم امام علی در شهر نجف را در بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: همزمان با ساخت ضریح اباعبدالله الحسین(ع) کار تعویض تمامی کاشیها، سنگها و آئینه کاریهای حرم نیز انجام شده است.
 
مدیر روابط عمومی ستاد عتبات عالیات کشور از ساخت بیمارستان فوق تخصصی با نام امام سجاد در کربلا، بهسازی صحن سرای شبستان فاطمه زهرا (س) در وسعتی معادل 218 هزار متر مربع، چند طبقه کردن بین الحرمین و تعویض گنبد امام حسین(ع) و ساخت درهای حرمین عسگرین به عنوان کارهای در دست اقدام ستاد عتبات عالیات کشور نام برد.

عباسی فرد ادامه داد: به زودی از گنبد امامین عسگریین پرده برداری می شود.

وی با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم آبادان در آئین استقبال از ضریح جدید امام حسین(ع) گفت: مردم محب اهل بیت آبادان حماسه ای دیگر خلق کردند./س
 
برچسب ها: ستاد ، عالیات ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.