پیشکسوت تيم فوتبال پرسپولیس گفت: انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس بهترین تصمیمی بود که رویانیان و اعضای کمیته فنی گرفتند.

محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: گل محمدی در مدت حضورش در پرسپولیس شناخت کافی از این تیم به دست آورده است وی با خصلت صبوری و رفاقت با بازیکنان می تواند آرامش و انسجام به پرسپولیس بدهد .
 
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس درباره حضور علی پروین در تیم پرسپولیس بیان داشت: پروین قهرمانی زیادی با تیم پرسپولیس به دست آورده است و می تواند تجربیات خویش را در اختیار گل محمدی قرار دهد تا به همراه هم بتوانند پرسپولیس را از شرایط بحرانی نجات دهند.  
 
وی درباره احتمال حضور دنیزلی در پرسپولیس گفت: با اینکه دنیزلی سرمربی خوبی است اما کارنامه وی در چند سال حضور در پرسپولیس نشان می دهد که وی نمی تواند پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش برساند.  
 
کلهر در ادامه بیان داشت: مسئولان پرسپولیس باید تصمیم جدی و محکمی بگیرند و هر چه سریعتر ژوزه حکم برکناری را صادر کنند. آنها به جای آوردن یک مربی خارجی دیگر باید حمایت لازم را از گل محمدی بکنند تا وی بتواند در پرسپولیس به موفقیت برسد.  
 
وی تصریح کرد: مربیان وطنی نسبت به خارجی ها ارجحیت دارند. اگر یک مربی داخلی به جای ژوزه سرمربی پرسپولیس بود جایگاه این تیم در رده دوازدهم نبود. در مجموع مربی داخلی مثمر ثمرتر از یک مربی خارجی است.  
 
کلهر درباره وضعیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظرم مسئولان پرسپولیس تا الان بازیکنان موثری را برای نیم فصل دوم گرفتند. عادل کلاه کج سابقه حضور در پرسپولیس را دارد و می تواند در مرکز میانه زمین پرسپولیس مثمر ثمر باشد.  
 
در حال حاضر سرخپوشان دچار کمبود بازیکن نیستند و یحیی گل محمدی باید در مهره چینی دقت کند تا تیمش نتیجه بگیرد.  
 
وی درباره اختلاف پیاپی مربی در تیم پرسپولیس گفت: تصمیم کمیته در اول فصل با انتخاب ژوزه به عنوان سرمربی پرسپولیس درست نبود. این مربی پرتغالی در مدت 17 هفته که هدایت سرخ پوشان را بر عهده داشت نتوانست شناخت خوبی از کارایی بازیکنان به دست آورد و در برقراری ارتباط با بازیکنان هم دچار مشکل شد.  
 
وی تصریح کرد: خلاقیت یک مربی این است که تنش را در بین بازیکنان ایجاد نکند. اما ژوزه با اختلاف پیدا کردن با علی کریمی باعث شد حاشیه تیم پرسپولیس بیشتر شود و متعاقب آن نتایج ضعیف سرخپوشان کسب کنند.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم رویانیان در بهترین زمان با برکنار کردن ژوزه تیم پرسپولیس را ترمیم کرد این امر باعث بالا بردن روحیه تیم پرسپولیس خواهد شد.  
 
گفتنی است: بر طبق تصمیمات جلسه کمیته فنی با رویانیان مدیر عامل پرسپولیس، یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی موقت سرخپوشان انتخاب و علی پروین هم مدیر تیم های پرسپولیس شد./مح
برچسب ها: کلهر ، ژوزه ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار