به گزارش
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي فتح اله رئيس موسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگاني با بيان مطلب بالا در جمع خبرنگاران گفت: اگر مديريت زنجيره تأمين به وجود آيد موجب يکپارچگي در حلقه هاي توليد و توزيع کشور مي شود و نتيجه آن پايداري در عرصه تجارت شکل مي گيرد.
وي افزود: با جهاني شدن توليد و اقتصاد و نيز ضرورت افزايش صادرات غيرنفتي کشورمان بايد از طريق شکل گيري مديريت زنجيره تأمين ارتباط تنگاتنگي ميان توليدکنندگان و مشتريان به وجود آوريم.
وي با بيان اينکه تاکيد مديريت لجستيک بر ايجاد روابط با مشتري بنيان گذاشته شده است اظهار داشت: امروزه توانايي کار کردن در اقتصاد مبتني بر شبکه و زنجيره تأمين است که موجب به وجود آوردن مزيت رقابتي مي شود، در حالي که در گذشته قيمت مناسب و کيفيت مطلوب عامل به وجود آمدن مزيت رقابتي بود.
وي ادامه داد: يکي از مولفه هاي اقتصاد مقاومتي در شرايط فعلي آن است که بتوانيم از طريق مديريت لجستيک بر شوک هاي ايجاد شده در بازار فائق آييم.
وي افزود: از طريق مديريت لجستيک بسياري از نوسانات توليدي در بازار قابل مديريت است./عب