جودوکار منفی 60 کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: در اردوی مشترک تونس کتفم آسیب دید و نتوانستم روزهای آخر را تمرین کنم.

بهزاد وحدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اردوی تونس بسیار خوب بود و تمریناتمان پر فشار دنبال شد، همه تیم های جودو از کشورمان مختلف در حال پیشرفت هستند و کشورهای لیبی، الجزایر و تونس که در اردو بودند همه هم سطح با ما بودند و تمریناتمان کیفیت خوبی داشت.

وی درباره علت آسیب دیدگی اش در این اردو گفت: متأسفانه در بازی فینال وزن منفی 66 کیلوگرم که در اردو برگزار شد کتفم آسیب دید و مجبور شدم به بیمارستان منتقل شوم، پزشک هم به من اجازه تمرین نداد به همین دلیل 3-4 روز آخر اردو را تمرین نکردم و حتی حضور در مسابقات چهار جانبه تیمی را نیز از دست دادم.

دارنده مدال طلای بین المللی جودو درباره شرایط اکنون تیم ملی جودوی ایران بیان داشت: تیم ملی جودو اکنون کادر بسیار خوبی دارد وقتی سر مربی و کادر فنی تیم مثل آرش میراسماعیلی و مسعود حاجی آخوندزاده و سایرین هر کدام سابقه قهرمانی در این رشته ورزشی را دارند به طور حتم به ما نیز میدان می دهند و به پیشرفت ملی پوشان کمک خواهند کرد به خصوص اینکه اکنون تیم ملی به جوانگرایی روی آورده و از نیروی جوان استفاده می کند و این بسیار خوب است که برای همه ارزش قائل هستند.

وحدانی با بیان اینکه برگزاری اردوی مشترک باعث تقویت سبک بازی جودوکاران می شود در این باره توضیح داد: برگزاری اردوی مشترک زمینه ساز مسابقه بود، این اردوها باعث می شود تا با تمرین در کنار جودوکاران سایر کشورها جودوی کشورمان نیز تقویت شود. قبل از رقابت های المپیک 2012 لندن نیز ما به بلاروس رفتیم و در کمپ تمرینی این کشور تمرین کردیم که بسیار خوب بود.

جوان برتر استان خراسان شمالی درباره لیگ و وضعیت قرارداد امسالش اعلام داشت: در لیگ امسال با تیم دانشگاه آزاد قرار داد بسته بودم اما زمانی که در اردوی تونس بودم به من اعلام کردند که قرارداد منحل شده است.

اکنون نیز خراسان شمالی استان محل اقامتم امسال در لیگ باعنوان موسسه مالی و اعتباری میزان تیم داده اند که من نیز به طور قطع به این تیم می پیوندم.

وحدانی که علاوه بر جودو، در رشته ورزشی کوراش نیز فعالیت می کند و سابقه سومی کوراش جهان در ازبکستان را نیز در کارنامه افتخارات خود دارد درباره رقابت های قهرمانی آسیا کوراش و منحل شدن آن بیان کرد: من اطلاعی از علت منحل شدن شرکت تیم ملی کوراش ایران در مسابقات آسیایی هند ندارم فقط به ما اطلاع دادند که این سفر لغو شده است.

ملی پوش وزن منفی 60 کیلوگرم جودوی کشورمان در پاسخ بهاینکه چه مسابقاتی پیش روی جودوکاران است اظهار داشت: فکر می کنم تا 2 یا 3 هفته دیگر به رقابت های گرجستان اعزام شویم اما متاسفانه کتفم آسیب دیده است و فکر می کنم حضور در این رقابت ها را از دست بدهم.

لازم به ذکر است: تیم ملی جودوی کشورمان با حضور یازده جودوکار از 5 آذر برای برگزاری اردوی مشترک راهی تونس شدند و 20 آذر ماه به تهران بازگشتند./با

برچسب ها: سابقه ، قهرمانی ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار