طنز رادیویی "توقف بی جا" را هر جمعه ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه با مهم ترین رویدادهای هفته به زبان طنز از رادیو تهران بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پژمان کریمی، سردبیر با اعلام پخش این برنامه خاطر نشان کرد: برنامه جدید "توقف بی جا" کاری از گروه نیمروزی رادیو تهران است که هر جمعه از ساعت 9 با آخرین رویدادها و اتفاقات خبری به زبان طنز همراه شنوندگان خواهد بود.
وی در ادامه سخنانش یادآور شد: این برنامه با ساختاری ساده و سهل الممتنع و همچنین زبانی روان، اخبار و رویدادهای خبری را طی یک هفته در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و... در فضای مفرح و با نگاه و زاویه ای طنزآمیز به نقد می کشاند.
کریمی با اشاره به مشارکت شنوندگان در برنامه توقف بی جا گفت: علاقه مندان جایگاه و نقش ویژه ای در این برنامه داشته و با بیان نظرات خود درباره مهم ترین رویدادها و اخبار به اظهار نظر در خصوص رخدادها و اتفاقات پیرامون خود می پردازند.
صادق عبداللهی و رضا احسان پور طنزپرداز و نویسنده، مجری؛ هومن عرب شیرازی، تهیه آیتم مردمی و امیر حسین ثقفی تهیه کنندگی برنامه را بر عهده دارد.
مخاطبان با شماره های 33914141- 33914142، ارسال پیام کوتاه به شماره های6 - 30000955 یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir می‌توانند با ما در ارتباط باشند./ي2

برچسب ها: طنز ، رادیو ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار