با انهدام یک باند زورگیری که در پوشش مسافرکشی اعمال مجرمانه خود را مرتکب می شدند روز گذشته دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ خدادادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: به دنبال دریافت یک فقره پرونده سرقت به عنف از کلانتری 18 باغستان به پلیس آگاهی استان و با توجه به وجود پرونده های مشابه سرقت های به عنف تحت عنوان مسافرکش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت:به عنوان مسافر از شهریار سوار یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ با سه نفر سرنشین شده و در بین مسیر سه سرنشینان به تهدید چاقو و سرقت گوشی تلفن همراه، وجه نقد و سه عدد کارت عابر بانک به زور رمز عابر را دریافت و متواری شده اند پس از تشکیل پرونده در تحقیقات مشخص شد سارقان در شب اول سرقت،مبلغ 60 میلیون ریال از کارت عابر شاکی برداشت و اقدام به خرید گوشی تلفن همراه و سکه کرده اند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اذعان داشت: در ادامه تلاش های پلیس،محل خرید سارقان در شهر اندیشه شناسایی و در نهایت یکی از آنها به نام مجتبی دستگیر شد.
در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد همدستان متهم ساکن شهرستان ملارد هستند که قبل از هرگونه اقدامی در کمتر از سه ساعت در دو عملیات در شهرستان ملارد دستگیر شدند.
از متهمان به نام های پیمان و مجید یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ کشف و متهمان با اعتراف به 17 فقره سرقت با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند./ل

برچسب ها: زورگیری ، مسافرکشی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار