با اینکه برای دانشگاه های برتر ازجمله دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعتبارات ویژه ای اختصاص یافته اما این اعتبارات باز هم پاسخ گوی نیاز حوزه پژوهش نیست .

دکتر شیرانی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان با بیان این مطلب گفت : تحقیقات و پژوهش های حوزه سلامت به ارتقاء سلامت مردم منجر می شود پس نوعی افزایش ثروت است و اهمیت بیشتر دارد .

به گفته دکتر شیرانی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از این پس ارزشیابی های پژوهشگران حوزه سلامت در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به صورت روی خط انجام می شود .

دکتر نادر پسته چیان جانشین معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با تأکید بر اینکه اصفهان بیشترین امتیاز رشد و بهره وری را در میان دانشگاه های کشور به خود اختصاص داده است گفت : محققان و پژوهشگران اصفهانی در جایگاه و رتبه سوم حوزه پژوهش کشور ایستاده اند .

دکتر رویا کلیشادی پژوهشگر و محقق برتر کشور نیز کمبود بوجه های حوزه پژوهش را مهمترین مشکل در زمینه تحقیقات عنوان کرد و افزود : اگر عشق و علاقه به پژوهش وجود داشته باشد این مشکل را نیز می توانیم پشت سر گذاریم .

مجتبی اکبری دیگر پژوهشگر برتر نیز شکل نگرفتن تیم های پژوهشی آشنا به بخش های مختلف تحقیقات و پژوهش را از دیگر مشکلات این حوزه برشمرد و افزود : به طرح های کاربردی در کشورمان اعتبارات بسیار کم اختصاص می یابد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.