ساخت محصولات امنيتي در حوزه زير ساخت هاي حياتي و بومي سازي آن، توان دفاع سايبري کشور را در رده محدود کشورهاي پيشرفته در حوزه اطلاعات و داده ها قرار مي دهد .

 
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ نيک نفس سرپرست معاونت تشخيص و پيشگيري پليس فتا افزود : ايران در آستانه ورود جدي به مرحله دولت الكترونيك قرار دارد و از اين رو نيازمند ساختار هاي زير بنايي است كه با آنها در چنين اجتماعاتي مي توان آشنا شد و برگزاري نشست هاي تخصصي جانبي در نمايشگاه الكامپ مي تواند براي بخش هاي مختلف بسيار مثبت باشد.
وي با اشاره به اينکه نمايشگاه الکامپ بزرگترين نمايشگاه صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران است که در آن شرکت هاي قدر کامپوتري شرکت مي کنند ، تصريح كرد:بخشي از مشکلات و ناامني سايبري کشور مربوط به استفاده از ابزارها ، سخت افزارها و نرم افزارهاي خارجي است .
وي در ادامه بيان كرد: شرکت هاي امنيتي و زير ساختي که در نمايشگاه امسال الکامپ حضور داشتند نسبت به سال گذشته ضمن داشتن ايده ها و طرح هاي نو، در خصوص بسياري از سرويس هاي عمده مورد نياز مردم يا شرکت هاي تخصصي اعم از سروها ، فاير وان ها ، محصولات کسب و کار هوشمند ، شرکت هاي ارتباطي نوين، پهناي باند گسترده و غيره اقدام به بومي سازي نيز کرده بودند .
سرهنگ نيک نفس گفت : در نمايشگاه الکامپ امسال گوشه اي از تلاش مديران شرکت هاي امنيتي و زير ساختي در حوزه بومي سازي تکنولوژي يپيشرفته به نمايش گذاشته شد که اين امر گوياي توان جوانان کشور ما براي توليد محصولات با تکنولوژي بالا و کاهش وابستگي در اين حوزه بسيار مهم ، مي باشد . /ل
 
 
 

برچسب ها: دفاع ، سایبری ، بومی ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار