روزنامه نگار آمریکایی تصریح کرد اختلافهای دولتمردان آمریکایی مانع از حل مشکلات مالی کشور است و آمریکا به لبه پرتگاه مالی نزدیکتر می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ مارگارت تالیو در گفتگو با شبکه تلویزیونی پی بی اس آمریکا گفت: شب گذشته باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با جان بینر ،رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان در کاخ سفید دیدار کرد تا درباره اوضاع مالی کشور تبادل نظر شود. تیموتی گایتنر وزیر خزانه داری آمریکا در این جلسه حضور داشت. این جلسه حدود پنجاه دقیقه به طول انجامید. 

اطلاعات خاصی درباره این جلسه منتشر نشده و فقط گفته شده که جلسه با احترام برگزار شده است. مشخص نیست که آیا این جلسه سبب شده است دو طرف به سمت توافق برای حل مشکل مالی کشور بروند و مانع از رسیدن آمریکا به لبه پرتگاه مالی شوند یا خیر.

 جمهوری خواهان با هرگونه افزایش مالیاتها برای ثروتمندان مخالف هستند اما دموکراتها این کار را برای حل بخشی از مشکل مالی کشور ضروری می دانند. ظاهرا در پشت پرده معامله هایی در این خصوص درجریان است و باراک اوباما می خواهد با جمهوری خواهان به نوعی مصالحه برسد. به هرحال، تصمیم گیری در این زمینه بسیار دشوار است.
برچسب ها: آمریکا ، پرتگاه ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار