عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شوراي اسلامي گفت: کمیسیون در نظر دارد تا قبل از ارائه بودجه از سوی دولت کارهای کارشناسی از جمله بررسی بهترین قیمت برای ارز و نفت را انجام دهد تا در بررسی بودجه تسریع شود.

محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمان ارائه بودجه 92 گفت: تاکنون خبری از دولت برای زمان ارائه بودجه به دست نیامده است.

وی در ادامه افزود: کمیسیون برنامه و بودجه در نظر دارد تا قبل از ارائه بودجه از سوی دولت کارهای کارشناسی از جمله بررسی بهترین قیمت برای ارز و نفت را انجام دهد تا در بررسی بودجه تسریع شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد که دولت بخواهد در دوران باقی مانده خود تنخواه داشته باشد تا بتواند بدون محدودیت منابع مالی را هزینه کند اما ما نباید بگذاریم تا بودجه به صورت چند دوازدهم تصویب شود.
 
عثماني با مثبت ندانستن تغيير آيين‌نامه براي ملزم كردن دولت به ارائه بودجه در زمان قانوني، تصريح كرد: مشکلی که در حال‌حاضر داریم این است که مجلس براساس رفتار این دولت قوانین یا مقرراتی را صرفا برای مهار و کنترل آن وضع و یا تغییر می‌دهد تا دولت بیشتر در چارچوب قانون قرار گیرد و این اصلا اقدام مثبتی نیست که ما قانون را برای یک دولت خاص و به علت رفتارهای خاص آن وضع کنیم.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: زمان ، ارائه ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار