طبق شنيده هاي ما از منابع آگاه مانوئل ژوزه سرمربی تیم پرسپولیس در دومین جلسه با رویانیان مدیر عامل این تیم باز هم راضی به جدایی نشد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد رویانیان که قصد داشت با توافق با مانوئل ژوزه زمینه ساز جدایی وی شود در دو جلسه گذشته با این پیر مرد پرتغالی هنوز نتوانسته با وی به توافق برسد.

 شواهد حاکی است: این مربی پرتغالی علیرغم نتایج ضعیف قصد توافق و فسخ قرار داد را ندارد و به احتمال زیاد در صورت دریافت کل مبلغ قرار داد از این تیم جدا می شود.

 به اعتقاد ما با وجود اینکه تیم پرسپولیس با احراز رتبه 12 جدول لیگ را از دست داده است عقلانی نمی باشد اگر کل مبلغ پول را در ازای جدایی به وی پرداخت کنند و شاید نتایج  نیم فصل بهایش بیشتر از پول مانوئل نباشد.

 باید دید درروزهای آینده رویانیان از چه حرفه ای برای جدایی پیرمرد پرتغالی استفاده می کنند اما هرچه باشد باید به این نکته اشاره کرد که چرا قرار داد ها در ایران به این شکل بسته می شود.

 سرمربی باید تعهداتی داشته باشد. تیم پرسپولیس که یکی از بزرگ ترین تیم های ایران است با صرف هزینه های فراوان از خرید بازیکن و مربی و سرمربی انجا م می دهد دست آخر آب از آب تکان نمی خورد.

 بهتر نبود که در قرار داد جناب پرتغالی این موضوع  لحاظ می شد که حداقل رتبه پرسپولیس می بایست تا پایان نیم  فصل  یا پایان فصل بین 4 تیم اول باشد؟

 اگر قرار بود پرسپولیس  بدون مربی هم در لیگ شرکت کند یعنی پایین تر از این رتبه بود ./آق

برچسب ها: مانوئل ، ژوزه ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار