استاندار آذربایجان شرقی نتیجه به دست آمده از اقدامات انجام یافته در مناطق زلزله‌زده استان را راضی‌کننده دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، احمد علیرضابیگی در جمع اقشار مختلف مردم در اهر، افزود: صبر و شکیبایی مردم و اهتمام دستگاه‌ها و مسئولان عامل این نتیجه رضایت‌بخش است.

وی خاطرنشان کرد: بنده از روز اول حادثه تکاپو و تلاش مسئولان استانی و شهرستانی را دیده‌ام و تلاش همه ما این بوده است که مردم در آرامش باشند.

علیرضابیگی برخی از موضوعات مرتبط با زلزله را قابل تامل دانست و بر توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

وی افزود: اقدامات انجام شده مایه مباهات است و به واسطه این اقدامات مدیران استانی به راحتی با مردم رودررو شده و به سوالات آنها پاسخ می‌دهند.

علیرضابیگی تصریح کرد: تمام همت ما تحصیل رضایت خالق و مخلوق است و این سیره را به برکت انقلاب اسلامی به دست آورده‌ایم.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده امام جمعه اهر هم در این مراسم گفت: مسئولان هر آن چه در توان داشته‌اند برای مدیریت حادثه زلزله انجام دادند و بعد از این هم برای حل مسایل باقیمانده باید این تلاش را ادامه دهند.

در این دیدار که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مرتبط با مناطق زلزله‌زده برگزار شد تعدادی از اهالی شهر اهر مشکلات مربوط به زلزله در این شهر را بیان کردند.

مدیران اجرایی هم به تناسب موضوعات مطرح شده توضیحات لازم در خصوص آنها را ارایه کردند.

همچنین نامه‌های مردم اهر در ارتباط با مسایل مختلف و مشکلات زلزله‌زدگان این شهرستان توسط کارشناسان مرکز ارتباط مردمی دولت جمع‌آوری شد که پس از بررسی در این مرکز در اسرع وقت پاسخ‌های لازم ارسال خواهد شد. /س

 

برچسب ها: اقدامات ، زلزله ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.