قائم مقام دادگستري خراسان شمالي گفت: تصرفات در اراضی ملی باید به صورت قانونی صورت گیرد و زمینخواران شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، سومین جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی در محل سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد .

قائم مقام دادگستری کل خراسان شمالی با اشاره به وظایف اصلی این شورا گفت : این شورا نقش و جایگاه اساسی در پیشگیری از جرائم مربوط به دست اندازی به بیت‌المال دارد .

حجت الاسلام عبداللهی افزود : ما در یک مقطع حساس تاریخی قرار گرفته‌ایم و کوچکترین غفلت ، مجاهدت همه مجاهدان راه حق را هدر می‌دهد .

وی یکی از راه های کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را شناسایی طرح های موثر و راهبردی در قوه قضايیه دانست و تصریح کرد : یکی از طرح های کارآمد نظام اسلامی همین شوراست و همه ما باید بکوشیم تا با نگاه پیشگیرانه از وجود چنین جرائمی در جامعه جلوگیری کنیم .

این مقام قضایی خاطرنشان کرد : تصرفات در اراضی ملی باید به صورت قانونی صورت گیرد و زمینخواران شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.

وی اظهار داشت: نقش موثر اجرای بعضی از مصوبات این شورا مثل تعیین تکلیف اراضی قره میدان آشخانه باید برجسته شود تا تاثیرات مثبت آن در جامعه نشان داده شود .

عبداللهی در پايان از همه مدیران خواست تا در حوزه مدیریتی خود نهایت مراقبت را داشته باشند تا تصرف غیر قانونی صورت نگیرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: متصرفان ، اراضی ، ملی ، شورا ، حفاظت ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار