شهردار طرقرود از توابع شهرستان نطنز از بهره برداری مرحله نخست مجتمع تفریحی گردشگری این شهر در اردیبهشت سال 92 خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان علی منتظرالقائم با بیان اینکه این طرح دارای سه مرحله است، اظهار داشت: عملیات اجرایی این مجتمع بزرگ از سال 83 در زمینی به وسعت 80 هکتار با اعتبار 70 میلیارد ریال در سه مرحله شروع شده است.

وی افزود: مرحله نخست این طرح شامل ساخت دو رستوران سنتی و مدرن،30 باب ویلای گردشگری، 13 هزار مترمربع دریاچه مصنوعی برای قایقرانی و زمین های ورزشی اسب سواری، دوچرخه سواری و زیپ لاین است.

وی خاطر نشان کرد: مرحله دوم مجتمع تفریحی گردشگری طرقرود نیز شامل تله کابین و پیست اسکی در ارتفاعات کوه کرکس است که در آینده ای نزدیک اجرای آن شروع می شود.

شهردار طرقرود، ساخت هتل پنج ستاره کوهستانی را که عملیات گودبرداری و خاکبرداری آن آغاز شده است مرحله سوم اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: این طرح نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار است.

منتظرالقائم گفت: چشم انداز زیبا و آب و هوای مطبوع طرقرود با وجود روستای زیبای کشه در اطراف آن باعث شده گردشگران بسیاری به این منطقه سفر کنند.

طرقرود متشکل از روستاهای کشه ، آبکشه ، باغستان بالا ، باغستان پایین ، یحیی آباد و طرقرود اواخر سال 90 به شهر ارتقا یافته است.

این شهر با حدود چهار هزار نفر جمعیت در فاصه 30 کیلومتری نطنز قرار دارد/س

برچسب ها: اصفهان ، نطنز ، مجتمع ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.