نحوه دستگیری چهار متهم زورگیری خشن در پایتخت امشب در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو بررسی شد.

به گزارش سرویس سیاسی حوزه حقوقی-قضایی باشگاه خبرنگاران؛ جعفری دولت آبادی دادستان تهران و سردار ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما حضور یافتند و درخصوص آخرین وضعیت دستگیر شدگان زورگیری خشن در پایتخت صحبت کردند.
 
براساس این گزارش؛اخیرا در فضای مجازی یک فیلم از زورگیری چند نفر که به طور بسیار  وحشیانه ای صورت می گرفت؛منتشر شد که همین مساله و انتشار آن به پلیس کمک کرد تا بتواند متهمان را به دام بیندازد.
 
**در آغاز برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو،سردار ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: دو نفر از متهمین پرونده زورگیری اخیر ساعتی قبل از آنکه سعی داشتند از مرزهای غربی کشور خارج شوند،دستگیر شدند.این پرونده در عرض 11 روز پایان یافت.
 
**ساجدی نیا: برنامه های خوبی را در حوزه سرقت،زورگیری و مقابله با اشرار در سطح شهر و مرزهای کشور برنامه ریزی کرده ایم.
 
**فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ: تعامل خوبی با مراجع قضایی داشته ایم و بدنبال آن هستیم،احساس امنیت را برقرار کنیم.
 
**دولت آبادی دادستان تهران: در چند حادثه اخیر پل مدیریت،سعادت آباد و خیابان شهید مدنی پلیس و دستگاه با سرعت و تعامل حادثه مدیریت کردند.
 
**دادستان تهران: هفت الی 10 روز فرصت لازم است تا پرونده زورگیری اخیر به سرانجام برسد.
 
**دولت آبادی: اعدام برای متهم اصلی این پرونده و سرقت مسلحانه برای سه متهم دیگر تفهیم اتهام شده است.
 
**دادستان تهران: کسانی که از طریق چاقوکشی مرتکب جرم شوند اشد مجازات در مورد آنها اعمال می‌شود.
 
**ساجدی نیا: در طول سه سال تمام کسانی که در جریان آدم ربایی ربوده شدند به صورت 100 درصد به خانواده اش بازگردانده شده است.
 
**فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ: در حوزه دزدی های طلافروشی نیز قوه قضائیه با قاطعیت عمل کرده است.
 
 **دولت آبادی: مهمترین پرونده،پروند ای است که امنیت عمومی مردم را برهم زند و پرونده های مهم در دستور کار ویژه ای دستگاه‌قضا است.
 
**دادستان تهران: ترساندن مردم از مصادیق محارب و مجازات محارب اعدام است.
 
**دولت آبادی: یکی از مهمترین کارهای دستگاه قضا،پیش بینی ستاد اجرایی خاص است که ماهانه تشکیل می شود و این هفته نیز جلسه این ستاد تشکیل خواهد شد.
 
**دادستان تهران: تیمی از دستگاه قضا تمام گزارشاتی که در سایت های خبری منتشر می شود را  رصد کرده و مورد پیگیری قرار می دهند. 
 
**ساجدی نیا : به مردم قول می دهیم با طرح هایی که در دستور کار قرار داده ایم و با اطلاع رسانی دقیق و احکام قاطع دستگاه قضا با جرم ها و مجرمین برخورد خواهیم کرد.
 
**دولت آبادی: آموزش و پرورش،سیستم دوربین های مدار بسته شهری و احکام بازدارنده دستگاه قضا مهمترین عوامل پیشگیری از وقوع جرم به شمار می رود.
 
**ساجدی نیا با بیان اینکه با جرایم قاطعانه برخورد می کنیم،گفت: مطمئن باشید هرگاه مردم تماس بگیرند،نامه بدهند ویا مراجعه کنند به همین شیوه ای که به پرونده این چهار متهم زورگیر رسیدگی کردیم،به آنها رسیدگی خواهیم کرد.
 
**دادستان کل تهران در پایان گفتگوی ویژه خبری، گفت: دستگاه قضایی امروزه برای تحقق مطالبات مردمی در حوزه امنیت،خود را آماده کرده است و فرزندان این ملت در دستگاه قضا با قانون، توانمندی، تجهیزات و امکانات پیشرفته، همکاری پلیس و با قضات‌باانگیزه ای که در اختیار دارد، به ایده مبارزه با شرارت ها جامه عمل می پوشاند و مردم نگرانی نداشته باشند.
 
انتهای پیام/  
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار