سرپرست تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی «یو.سی.مس» مالزی گفت: یک کاپ و 9 مدال سوقات کولالامپور در درخشش «یو.سی.مس» ایران در مالزی است.

سعیده قرایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ایران در این مسابقات توسط «محمد عزتی»، نونهال آبسردی در رده سنی بیسیک (7 تا 13 سال) با حضور 18 کشور به مقام سومی جهان دست یافت.

وی ادامه داد: سایر اعضای تیم یو.سی.مس ایران متشکل از «هانیه دلیریان»، «محمد امین کریمی»، «محمد حسین عبداللهی»، «مهتا ربیعی»، «مهشید عزیز اللهی» و «سعید همتی» در این مسابقات با رسیدن به حد نصاب ‏های تعیین‏ شده موفق به کسب مدال شدند.

قرایی از شگفتی سازمان یو.سی.مس جهانی به واسطه درخشش نونهالان ایرانی خبر داد و افزود: برای مسئولان یو.سی.مس جهانی جای بسی تعجب بود که ایران در نخستین حضور خود با درخششی خیره‏ کننده به تیم شگفتی ‏ساز مسابقات تبدیل شود.

سرپرست تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی یو.سی.مس مالزی افزود: خوشبختانه امروز هوش و درایت ایرانیان در همه زمینه‏ ها از جمله یو.سی.مس بر هیچ کس در جهان پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: گرچه این موفقیت مایه مباهات کشور عزیزمان است؛ اما باید گفت که این توفیق ابتدایی تلاشی مضاعف برای کسب مقام‏های برتر در رقابت ‏های آتی است./س

برچسب ها: کاپ ، ایران ، مالزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.