خانه نمایش آو فراخوان سومین دوره نمایشنامه خوانی های خود را اعلام کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی خانه نمایش آو، این دوره ها با عنوان "عصرانه و چای با ادبیات نمایشی" در زمستان 1391 هر دوشنبه از ساعت 17 تا 19 برگزار خواهد شد. پس از خوانش آثار سوفوکل و شکسپیر در دوره های پیشین، در این دوره منتخبی از آثار نمایشی "برتولت برشت" مورد توجه قرار گرفته است و توسط گروه های نمایشی متقاضی به خوانش خواهند رسید.
علاقه مندان عکس های دوره های پیشین را می توانند در بخش گالری عکس وبسایت رسمی گروه نمایش آو ( www.AvTheatre.ir) مشاهده کنند.
احمد صادقی  نژاد و امیر خسروی یگانه به عنوان دبیران اجرایی این دوره افزودند: "در دوره "برشت خوانی" ضمن آشنایی با متون این نویسنده تلاش می شود با ایجاد فضایی خلاقانه و شاداب، تجربه ای متفاوت داشته باشیم. کارگردانان و گروه های متقاضی می توانند فراخوان این دوره را از وبسایت یا دفتر خانه نمایش آو دریافت و ثبت نام کنند. شرایط و جزییات کامل تر در فراخوان ذکر شده است و مهلت شرکت در این فراخوان تا 30 آذر ماه 1391 است.
از علاقه مندان دعوت می شود پس انتخاب متن مورد نظر و آگاهی از شرایط اجرایی تا 30 آذرماه به "خانه نمایش آو" مراجعه و ثبت نام کنند و یا با شماره های 88021646 و 09195653935 تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار