عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران گفت:اگر عارف با منصوب كردن جريان انحرافي به اصولگرايان به دنبال وجهه انتخاباتي است بايد به وي يادآور شد كه بسياري از اصلاح‌طلبان با نامزد شدن وي در انتخابات رياست جمهوري مخالفند.

احمد نجابت در گفتگو باخبرنگار احزاب باشگاه‌خبرنگاران ، در واكنش به صحبتهاي عارف مبني بر اينكه جريان انحرافي را ساخته و پرداخته اصولگرايان مي‌داند، اظهار داشت: اصلاح طلبان  به هيچ وجه حاضر نشدند از  مواضع  خود نسبت به فتنه 88 و بي‌احترامي به نظام  دست بردارند لذا اظهارات بي پايه واساس آنها نشانگر به بن بست رسيدنشان  است.

عضو جمعيت ايثارگران تصريح کرد: اگر عارف با مقصر دانستن اصولگرايي در پيدايش جريان انحرافي به دنبال وجه انتخاباتي است ، بايد به وي يادآور شد بسياري از اصلاح‌طلبان با نامزد شدن وي در انتخابات رياست جمهوري مخالفند.

وي در ادامه افزود: محمدرضا خاتمي عنوان كرده كه نجفي، جهانگيري، عارف مهره‌هاي دست دوم هستند و نامزد شدن آنها در انتخابات رياست‌جمهوري سال‌آينده خودكشي سياسي اصلاح‌طلبان  تلقي مي‌شود.

نجابت خاطرنشان كرد: در درجه اول عارف بايد تكليف خود را با اصلاح‌طلبان روشن كند بعد به سراغ اصولگرايان و خرده‌گيري از آنها باشد.

عضوشوراي مركزي جمعيت ايثارگران خاطر نشان کرد: اگر عارف قصد حضور در انتخابات سال 92 را دارد بايد از واقعيتهاي جامعه ،تاريخ سياسي و فتنه 88 تحليل درستي داشته باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار