عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اصولگريان اجازه نخواهد داد هيچ گروه و طيف خاصي در راستاي ايجاد اختلاف ميان احزاب و تشكل‌هاي اين مجموعه وارد عمل شوند.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ايجاد شائبه وجود اختلاف‌نظر ميان اصولگرايان در آستانه انتخابات جنگ رواني است که از سوي رقباي اين طيف صورت مي‌گيرد و هيچگونه پايه و اساسي ندارد.

وي با اشاره به اينکه همه اصولگرايان در چارچوب خط امام(ره)، انقلاب و مقام معظم رهبري مسير خود را طي مي‌کنند، افزود: وجود برخي از روش‌ها و سلايق متفاوت در ميان احزاب و تشکل‌هاي اصولگرا امري طبيعي است اما به طور کل اين طيف همواره ثابت كرده است در انتخابات متعدد در قالب يك گفتمان و برنامه مشترك فعاليت خود را دنبال كرده كه به طور حتم اين موضوع براي انتخابات آينده نيز لحاظ خواهد شد.

نجابت تصريح کرد: مجموعه اصولگريان در چارچوب احزاب و تشکل‌هاي مختلف برنامه‌هاي خود را براي انتخابات در زمان مقرر پيگيري خواهند کرد اما در حال حاضر با توجه به تاکيدات مقام معظم رهبري از ورود زودهنگام به وادي انتخابات اجتناب مي‌کنند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي افزود: به طور حتم اصولگريان اجازه نخواهد داد هيچ گروه و طيف خاصي در راستاي ايجاد اختلاف ميان احزاب و تشكل‌هاي اين مجموعه وارد عمل شوند. 

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار