برگزیدگان سومین جشنواره هفته پژوهش سازمان اسناد و کتابخانه ملی در سومین روز از هفته پژوهش معرفی شد .

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ معرفی برگزیدگان جشنواره هفته پژوهش در6 بخش پایان نامه ها، برگزیدگان اعضای هیئت علمی بخش کارشناسان برتر سازمان اسناد و کتابخانه ملی و بخش فارغ التحصیلان مقطع دکترا و در نهایت بخش مسابقه کتابخوانی معرفی شدند.  
 
چنانچه در بخش پایان نامه ها از 6 نفر از برگزیدگان که با عناوینی چون بررسی و اعتبار سنجی نسخه های خطی اصل ، بررسی تطبیقی نرم افزار و بررسی میزان بهره گیری از استانداردهای ابرداده ای در ذخیره سازی نسخه های خطی موجود در پایگاه نسخه های خطی فارسی بوده تقدیر به عمل آمد.  
 
همچنین در بخش برگزیدگان اعضای هیئت علمی از دو نفر از جمله غلامرضا عزیزی معاون اسناد ملی و حبیب الله عظیمی استادیار و معاون کتابخانه ملی، تقدیر به عمل آمد.

براساس این گزارش همچنین در بخش کارشناسان برتر سازمان از سه کارشناس برتر این سازمان که در کنار فعالیتهای اجرایی در یک سال گذشته آثار علمی تولید کرده اند تقدیر به عمل آمد.
 
براساس این گزارش در بخش فارغ التحصیلان مقطع دکترا از دو نفر از افرادی که طی آذر 1390 تا آذر 1391 از پایان نامه خود دفاع کرده اند که پایان نامه این افراد نیز در خصوص کتابداری و اطلاع رسانی بوده است تقدیر به عمل آمده  
 
در پایان گزارش نیز در بخش مسابقه کتابخوانی از 5 نفر از برگزیدگان این مسابقه در سومین روز از هفته پژوهش با حضور معاون پژوهشی وزیر علوم تقدیر به عمل آمد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار