عضو هيئت مديره شرکت عمران شهرهاي جديد گفت: افتتاح 300 هزار واحد مسکن مهر در 18 شهر جديد کشور از جمله برنامه هاي اساسي تا پايان امسال است.

رحماني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه 18 شهر جديد در کشور وجود دارد که 3 شهر در استان تهران وجود دارد افزود: 420 هزار واحد مسکن مهر در برنامه داريم که اميدواريم تا پايان امسال افتتاح شود.

وي ادامه داد: از مجموع 420 هزار واحد مسکن مهر 98 درصد از آنها عقد قرارداد، 82 درصد پي کاري و 69 درصد آنها اسکلت بندي شده اند.

عضو هيئت مديره شرکت عمران شهرهاي جديد با بيان اينکه 238 هزار واحد مسکن مهر سفت کاري آنها به اتمام رسيده است گفت: 277 هزار واحد سقف زني و 123 هزار واحد مسکن مهر که 30 درصد از آن را شامل مي شود نازک کاري آنها به اتمام رسيده است.

رحماني در ادامه تصريح کرد: در صورتي که تمامي امکانات زيرساختي واحدهاي مسکن مهر از جمله آماده سازي محوطه، آب، برق و گاز فراهم نشود امکان افتتاح اين واحدها وجود ندارد.

وي با بيان اينکه 36 هزار واحد مسکن مهر در شهرهاي جديد تاکنون افتتاح شده است افزود: 34 هزار و 250 واحد از اين تعداد پيش از برگزاري نمايشگاه وزارت راه و شهرسازي افتتاح شده و 2 هزار و 17 واحد نيز همزمان با برگزاري نمايشگاه در خراسان رضوي افتتاح شده است.

عضو هيئت مديره شرکت عمران شهرهاي جديد در ادامه اظهار داشت: 36 هزار واحد مسکن مهر نيز آماده افتتاح است که با تکميل شدن امکانات زيرساختي اين واحدها در آينده نزديک افتتاح شود.

وي خاطرنشان کرد: افتتاح 300 هزار واحد مسکن مهر در 18 شهر جديد از جمله برنامه هاي اساسي شرکت عمران شهرهاي جديد تا پايان سال است.

رحماني با اشاره به اينکه تکميل امکانات زيرساختي نيازمند همکاري همه جانبه دستگاه هاي خدمات رسان و مسئولان است افزود: تأمين بخشي از منابع براي تکميل امکانات زيرساختي نيازمند آورده متقاضيان است./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار