اکبر تقوی گفت: تاکنون به دلیل شرایط با گیتی پسندی ها مدارا کردیم اما دیگر این روال ادامه پیدا نمی کند به زودی حقمان را از آنها می گیریم.

اکبر تقوی مدیرعامل باشگاه شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طی مکاتباتی که چند روز گذشته با کمیته انضباطی داشتیم قرار شد از این پس  مسئولان به طور جدی جریان را دنبال کنند تا هرچه زودتر به حقمان برسیم.

وی افزود: مسئولان این باشگاه به واقع باور کرده اند که جام مال آنهاست تصمیمی مبنی بر پس دادن آن ندارند با مشاهده ی نوع مصاحبه هایی که مسئولان این تیم دارند و این که ستاره ی مربوط به قهرمانی بر روی پیراهنشان است می تواند دلیلی بر بی ارزش شمردن رأی مسئولان فدراسیون از سوی گیتی پسندی ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: عدم تحکم مسئولان کمیته انضباطی باعث شده که مسئولان گیتی پسند به صورت واضح حتی به رأی کمیته استیناف هم دهن کجی می کنند اگر از همان روزهای نخست پس از تأیید شدن قضیه تبانی توسط گیتی پسند مسئولان به طور جدی پیگیر قضیه می شدند و جام را به ما تحویل می دادند، حالا این مشکلات بوجود نمی آمد.

اکبر تقوی افزود: هنگمای که یک جرم صورت می گیرد سپس ازشناسایی مجرم تمام عوایدی هم که به آن شخص تعلق گرفته پس گرفته می شود  اما کمیته انضباطی در این مورد کار خود را به درستی صورت نداد  و تنها نام گیتی پسند را به عنوان تیمی که خطایی انجام داده اعلام کردند در صورتیکه بازپس گرفتن جام نیز یکی از وظایف مهم کمیته انضباطی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی و در نظر گرفتن این موضوع که بازیکنان این دو تیم مجبورند در کنار هم در تیم ملی بازی کنند به صورت جدی پیگیر این جریانات شدیم اما از این پس اولین هدفمان گرفتن حقمان از گیتی پسند است./آق
برچسب ها: تقوی ، فوتسال ، منصوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار