يکي از يگانهاي ارتش سوريه با حمله به تجمع تروريستها در حومه دمشق مقادير زيادي سلاح کشف و ضبط کرد و شماري از آنها از جمله فرد ملقب به زرقاوي را به هلاکت رساند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ ارتش سوريه با انجام دادن عملياتي در منطقه الذيابيه در ريف دمشق موفق شد تعدادي از تروريستها از جمله غصاب المنظوري ملقب به "زرقاوي"  را به قتل رساند . اين تروريست مشهور که يک باند را رهبري مي کرد  به همراه سه نفر ديگر به هلاکت رسيد .

يگانهاي ارتش سوريه همچنين موفق شدند شماري از تروريستها را در ميدان غبير در ريف دمشق به قتل برسانند و جنگ افزارهاي آنان را نابود کنند .

ارتش سوريه  همچنين  با قدرت  به مقابله با تروريستها و کشف و ضبط انواع تسليحات سنگين و نيمه سنگين آنها اقدام مي کند .يگانهاي متخصص  ارتش سوريه امروز موفق شدند يک اتوبوس حاوي دويست عدد بمب را در ورودي محله موسوم به  "اردوگاه فلسطين " در شهر حمص  کشف و ضبط کنند . وزن هريک از بمبها يک کيلو و مجهز به چاشني ها انفجار قوي بوده اند . در همين حال يگانهايي از ارتش نيز با يک گروه تروريستي در مناطق  "سمعليل" و "برج قاعي" در شهر حمص درگير شدند و بر تعدادي از آنها چيره شدند .

در ميان تروريستهاي کشته شده ، افرادي نظير منير هرموش ، وسام ساعور و زاهر بکار  به چشم مي خورد . از اين گروههاي تروريستي تعدادي خمپاره انداز و تيربار کشف و ضبط شد . نظاميان ارتش سوريه شماري از تروريست هاي مسلح را در منطقه حجيره در حومه دمشق به قتل رساندند.
برچسب ها: هلاکت ، سوریه ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار