رضا اسماعيلي با وجود طرح نام بسياري از گزينه هاي به ظاهر توانا و علاقه مند براي انتصاب در سمت دبيري جايزه قلم زرين، بهترين گزينه مطرح شده بود.

محسن پرويز، سخنگوي انجمن قلم ايران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر روي انتصاب رضا اسماعيلي در مقام دبيري جايزه قلم زرين افزود: اسماعيلي در ميان آنها كه نامشان به عنوان افراد توانا و علاقمند در دبيري جايزه سالانه قلم زرين مطرح شد بهترين گزينه بود.
وي در پاسخ به اين سوال كه نام چه كساني در زمره افراد كانديدا براي دبيري جايزه قلم زرين قرار گرفته بود گفت: از افرادي كه نام آنها مطرح شد مي توان به راضيه تجار، سميرا اصلان پور، حسن رسولي، احمد شاكري و رضا اسماعيلي اشاره كرد.
پرويز در ادامه به اينكه جايزه قلم زرين هر ساله در روز قلم برگزار مي شود و امسال نيز در روز 14 تيرماه اجرايي خواهد شد اشاره كرد و اظهار داشت: امسال نيز به روال سال هاي گذشته قبل از پايان سال و 5 الي 6 ماه مانده به زمان برگزاري جايزه قلم زرين دبير جايزه تعيين شد.
وي در تشريح دلايل تاخير موجود در تعيين دبير جايزه قلم زرين تصريح كرد: لزوم انتخاب تمام آثار منتشر شده در سال 1391 براي شركت در جايزه قلم زرين موجبات تاخير در انتخاب اعضاي هيات داوران جايزه و دبير را فراهم مي كند.
سخنگوي انجمن قلم ايران در پايان رضا اسماعيلي را از شعراي خوب كشورمان دانست و گفت: اسماعيلي در گذشته از دبيران جايزه قلم زرين بوده و با  توجه به كارنامه درخشان وي به نظر مي رسد كه در مقايسه با افراد ديگر توان و آمادگي بيشتري در دبيري جايزه قلم زرين سال 1392 دارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.