سومین همایش خورشید ولایت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه زاهدان ،سومین همایش خورشید ولایت روز سه شنبه با حضور حدود دو هزار نفر از علما تشیع و تسنن، اندیشمندان و مردم علاقه مند و وفادار به رهبر معظم انقلاب در مصلی فاطمه‌الزهرا (س) ایرانشهر آغاز بكار كرد.

همایش خورشید ولایت از دو سال پیش تاكنون همه ساله به مناسبت 28 آذرماه سالروز تبعید رهبر فرزانه انقلاب توسط رژیم ستم شاهی به ایرانشهر برگزار می شود.

رهبر معظم انقلاب در سال 1356 به دستور رژیم ستم شاهی به شهرستان ایرانشهر تبعید شدند و در حدود یك سال اقامت شان در این شهرستان ارتباط تنگاتنگی با علما و عامه مردم شیعه و سنی برقرار كردند.

مردم ولایتمدار ایرانهر هیچگاه خاطره حضور رهبر معظم انقلاب و كمكهای قابل توجه ایشان به سیل زدگان این شهرستان در سال 56 13را از یاد نمی برند.

برپایی نمایشگاهی از آثار هنرمندان به مدت یك هفته با مشاركت دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق كشور و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و نمایشگاه عكس با موضوع رهبر معظم انقلاب از برنامه های جنبی همایش خورشید ولایت است.

شركت كنندگان در این همایش از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بیت رهبر معظم انقلاب در زمان تبعید، دیدن خواهند كرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.