انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرمانشاه طی بیانیه‌ای تأکید کرد:«از دستگاه قضایی می‌خواهیم، نگذارند که بار دیگر داستانی مشابه فرار بعد از صدور حکم «فائزه» برای «مهدی» هاشمی تکرار شود».

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرمانشاه بیانیه‌ای را پیرامون آزادی مهدی هاشمی از زندان صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مهدی هاشمی از فعالان فتنه 88 بعد از حوادث انتخابات دهم ریاست جمهوری در حالی که اتهامات زیادی به وی وارد بود، به بهانه سرکشی به واحدهای دانشگاه آزاد در لندن از کشور خارج شد و در انگلیس اقامت کرد و بالاخره مهرماه 91 به تهران بازگشت که دانشجویان برای آنکه وی را تا دادگاه همراهی کنند به استقبال این متهم فتنه 88 رفتند.

دانشجویان با حضور خود در فرودگاه نشان دادند که اتهامات وارده به مهدی هاشمی را فراموش نکردند و همواره مطالبه خود را که همان رسیدگی به پرونده سیاه آقازاده است را دنبال می‌کنند.

حضور نماینده دادستان تهران و تفهیم اتهام کردن مهدی هاشمی در فرودگاه برای دانشجویان دلگرمی بود که به اتهامات این آقازاده رسیدگی خواهد شد و پس از آن نیز دانشجویان در پی بازداشت مهدی هاشمی از دستگاه قضایی تشکر کردند.

ما دانشجویان ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه قضایی که تاکنون مجدانه اتهامات مهدی هاشمی را رسیدگی کردند، از دستگاه قضایی می‌خواهیم، نگذارند که بار دیگر داستانی مشابه فرار بعد از صدور حکم «فائزه» برای «مهدی» هاشمی تکرار شود.

ما دانشجویان پس از انتشار مصاحبه از وکیل مهدی هاشمی با روزنامه آرمان روابط عمومی که گفته بود «امکان بازگرداندن مهدی به زندان وجود ندارد!» احساس مسئولیت می‌کنیم و اگر بخواهد چنین اتفاقی رخ دهد قطعا دانشجویان بر اساس رسالت خود که همان عدالت‌خواهی است سکوت نخواهند کرد و بر اساس بند «م» وصیت نامه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عمل خواهیم کرد.

ما دانشجویان از دستگاه قضایی می‌خواهیم که برای برگزاری هر چه سریع‌تر دادگاه مهدی هاشمی همت کند و همانطور که تاکنون امتحان خوبی را در این موضوع پس داده است، از این به بعد نیز بدون توجه به فشارهایی که ممکن است برای اجرای کامل عدالت آورده شود، به پرونده این آقازاده‌ که مدتی به بهانه واهی «تحصیل» به لندن رفته بود، رسیدگی کنند و نگذارند در این امتحان نیز مردود شوند که در آن صورت دانشجویان و آحاد مردم خود مهدی هاشمی را محاکمه خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیانیه ، مهدی ، فائزه ، حکم ، زندان ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار