اعضای تیم استقلال برای بازی با گهر لرستان آماده می شوند، این در حالیست که آبی ها قرار است راهی درود شده و در این شهر مقابل گهر به میدان بروند زيرا تلاش استقلالي ها براي بازي در تهران نتيجه نداد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال برای دیدار با گهر لرستان راهی درود می شوند تا یک دیدار از جام حذفی را در این شهر برگزار کنند، اما این در حالی است که شرایط برای این تیم متفاوت پیش می رود زیرا استقلالی ها تمایلی به انجام بازی در درود نداشتند اما میزبانی به گهر رسید و استقلال برای این بازی راهی درود مي شوند.



گفتنی است، استقلالی ها قرار است راهي درود شوند، این بازی قرار است در استادیومی انجام شود که با شرایط ایده آلی همراه شود، زیرا مسئولان در این مورد اقداماتی را انجام دادند تا بازی در شرایط انجام شود که مورد تأیید مسئولان در فدراسیون باشد.



** عدم واکنش استقلال به قهر رحمتی

مهدي رحمتی دروازه بان تیم استقلال در چند جلسه تمرین حاضر نشد و این موضوع عاملی شد که حرف و حدیث در این خصوص مطرح شود که مهدی رحمتی قصد ندارد در تمرینات این تیم حاضر شود و استقلال را همراهی کند اما دلیل ناراحتی وی مشخص نیست.

بر اساس این گزارش، مهدی رحمتی، دروازه بان اصلی این تیم است و آبی ها حساب ویژه ای روی وی باز کردند این در حالی است که آبی ها، در این خصوص واکنش خاصی ارائه نکرده و در این مورد بحثی را عنوان نکردند زیرا اعتقاد دارند که واکنش نشان دادن بر این موارد تنها استقلال را با حاشیه زیاد همراه می کند و سود دیگری برای این تیم ندارد.

گفتنی است، باشگاه استقلال مدعی است که مشکلی در این خصوص وجود ندارد و رحمتی می تواند با شرایط ایده آل برای دیدار با گهر آماده شود.این در حالی است که رحمتی از برخی مسائل و موارد در این تیم دلخور و ناراحتی است و به همین دلیل نیز در تمرینات حاضر نشده است اما پس از مدتی این مشکلات حل شده و رحمتی در تمرینات حاضر شد تا تیم را برابر گهر همراهی کند، این در حالی است که اگر مشکلی برای رحمتی ایجاد شود، استقلال دروازه بان دیگری را در اختیار ندارد و این موضوع باعث شده است که قلعه نوعی به این موضوع واکنش نشان دهد که رحمتی هر چه سریعتر با اوضاع ایده آل تیم را همراهی کند.



** مشکل نکونام بعد از مدتی حل می شود


جواد نکونام هافبک تیم استقلال با صحبتی که با قلعه نوعی و علی فتح اله زاده انجام داد به تمرینات این تیم بازگشت و توانست استقلال را همراهی کند تا برای نیم فصل دوم آماده شود اما وی هنوز با مشکلاتی روبروست که هنوز آن را حل نکرده است و در این خصوص با مسائل و مشکلاتی روبروست.

بر اساس این گزارش، جواد نکونام برای حضور در استقلال با آبی ها به توافق رسیده است که اعلام شده وی همچنان با آبی ها دچار مشکل است و نتوانسته است در این خصوص با شرایط ایده آل روبرو شود زیرا این بازیکن همچنان با مشکلاتی روبرو شده است زیرا وی با مسائلی در تیم مواجه شده که هنوز حل نشده و همچنان ادامه دارد البته اعلام شده است که مسئولان به وی قول دادند این مشکلات را حل و فصل می کنند، اما این اتفاق به زمان نیاز دارد.

شایان ذکر است: این بازیکن با یکسری مسائل در تیم روبروست که از آن ها رضایت ندارد و مدعی شده که نمی تواند با آن ها کنار بیاید این در حالی است که نکونام با اوضاعی روبرو شده است که قصد دارد با آن کنار بیاید.



** منوچهری با استقلال به سفر می رود

امین منوچهری در حالی از تیم استقلال جدا شد که نتوانست با شرایط ایده آل در این تیم روبرو شود، زیرا وضعیت برای حضور این بازیکن در تیم با مخالفت شدید اعضای باشگاه استقلال همراه شد و عامل این بود که تیم استقلال دچار مشکلاتی شود که بتواند این بازیکن را به یک باشگاه ایده آل بفرستد.

بر اساس این گزارش، امین منوچهری، با شرایطی روبرو شده است که مدعی است که تمايل زيادي براي حضور  در استقلال داشت به این دلیل قصد داشت که در استقلال بماند و این تیم را همراهی کند اما در این خصوص اعلام شده است که آبی ها با این اتفاق مشکلی ندارند و در صورتی که منوچهری به هر تیم دیگری ملحق شود و با مسئولان و مربیان تیمش در این خصوص مشکل خاص نداشته باشد، می تواند استقلالی ها را در این سفر همراهی کند زیرا اعضای تیم استقلال این شرایط را برای وی مهیا می کنند که منوچهری بتواند استقلال را در این سفر همراهی کرده و به آرزویش برسد.

گفتنی است، منوچهری همچنان بلاتکلیف است و نتوانسته است با تیمی به توافق برسد.



** ماجدی هم در کمیته جوانان، هم در استقلال

میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال از سوی مسئولان در فدراسیون با پیشنهاد حضور در کمیته ملی جوانان روبرو شده است اما هنوز بر این سمت گمارده نشده است زیرا مسئولان تیم استقلال موافقت خود را با این اتفاق اعلام نکردند اما اگر شرایط مهیا شود این مقام مسئول می تواند خود را آماده حضور در کمیته جوانان کند.

بر اساس این گزارش، میرشاد ماجدی با شرایط خاصی روبرو شده است این مقام مسئول اعلام کرده است تنها در صورت موافقت آبی ها می تواند برای حضور در فدراسیون اقدام کند اما اگر آبی ها موافق نباشند وی در استقلال می ماند.

از طرفی آبی ها اعلام کردند که اگر مسئولان موافقت کنند که ماجدی هم در کمیته فعال باشد و هم استقلال را همراهی کند آن ها مشکلی با این موضوع ندارند و می توانند با وی همکاری لازم را انجام دهند.
اما هنوز این موضوع اعلام نشده و قرار است که مسئولان در فدراسیون شرایط را مورد بررسی قرار دهند و پس از آن اقدامات لازم صورت گیرد و رأی نهایی اعلام شود.

میرشاد ماجدی قرار است در هر صورت به عنوان سرپرست استقلال مشغول به فعالیت شود و اقدامات لازم در این خصوص انجام شود تا این تیم با شرایطی ایده آل روبرو شود و سرپرست خود را از دست ندهد./آق
برچسب ها: دیدار ، آبی ها ، همین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار