عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی گفت: اصولگرایان از اسلام آموخته‌اند که نیازمندیشان را با اتکاء بر توانایی‌های خود رفع کنند.

حسن کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به این تحليل اصلاح‌طلبان كه اصولگرایان محتاج حضور آن‌ها در انتخابات سال 92 هستند، اظهار داشت: طیف اصولگرایان به حدي وسعت يافته که قابلیت رقابت در درون را دارد و به هیچ عنوان نیازمند ائتلاف با رقیبی برای شرکت در انتخابات نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی با تاکید به گستردگی طیف اصولگرایان، بیان کرد: اصولگرایان نیازمند اصلاح‌طلبان نیستند، بلکه نیازمند دست به دست هم دادن جریان‌های سیاسی برای رسیدن به یک وحدت کلمه در جهت کمک به حل و فصل مشکلات کشور هستیم.

کنعانی مقدم در ادامه تصریح کرد: اگر در برخی مواقع عنوان می‌شود اصلاح‌طلبان یا دیگر جریان‌های سیاسی در صحنه رقابت‌ها حضور داشته باشند،‌ برای حفظ حیات آنها است، تا در چرخه مسائل سیاسی قرار گرفته و منزوی نشوند؛ لذا اصولگرایان از اسلام آموخته‌اند که نیازمندیشان را با اتکاء بر توانایی‌های خود رفع کنند.

دبیر کل حزب سبز با اشاره به این دیدگاه که اگر اصولگرایان از ظرفیت اصلاح‌طلبان استفاده نکنند به حاشیه رانده می‌شوند، اظهار داشت: تفکر اصولگرایی هیچگاه به حاشیه رانده نمی‌شود، چرا که در بطن جامعه به صورت پویا در جریان است.

وی افزود: ممکن است گروه‌هايي که خود را منتسب به جريان اصولگرایی می‌دانند، اما در عمل خلاف اصول عمل می‌کنند، از مجموعه اصولگرایی و گردونه رقابت‌ها خارج شوند و گوشه نشینی اختیار کنند؛ اما اصولگرایی به عنوان یک اصل در جامعه به حاشیه رانده نخواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی با اشاره به احزاب متکی به قدرت دولتی خاطرنشان کرد: اينگونه احزاب  بر طبق تجربه‌هاي گذشته، بعد از اتمام دولت به طور طبیعی به حاشیه رانده می‌شوند و ما نمی‌خواهیم احزاب کشور به واسطه لابی‌های قدرت در صحنه باشند؛ بلکه باید به خاطر پایگاه مردمی و محبوبیت در جامعه به فعالیت بپردازند.


گفتني است؛  اصلاح‌طلبان در راستاي ورود به چرخه سياسي كشور بر طبل تضعيف جايگاه اصولگرايي در جامعه مي‌كوبند و به عناوين   مختلف مدعي اين هستند كه اصولگرايان براي ادامه حيات سياسي خود نيازمند حضور اصلاح طلبان در صحنه انتخابات هستند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار