آیت الله مکارم شیرازی گفت : امریکا که ادعای امنیت جهانی دارد در قبال ایجاد امنیت داخلی عاجز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم،  وی امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره جنایت کشتار کودکان در امریکا اظهارداشت :کسانی که نمی توانند امنتیت کشور خود را تامین کنند چگونه ادعا می کنند که می خواهند امنیت دنیا را تامین کنند.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: امریکائیان هرکجا که قدم می گذارند ، جنایت ، کشتار و ناامنی قبل از آنها و یا با آنها واردآنجا می شود.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس امریکا بر این جنایتها سرپوش می گذارند گفت : برای اینکه حوادث داخلی را کنترل و بر کشتار دانش آموزان سرپوش بگذارند قاتل را روانی قلمداد می کنند و از انتشار تصاویرصحنه های دلخراش حوادث تروریستی امریکا جلوگیری می کنند.

وی با بیان اینکه تولید فیلم های خشن ازدیگر عوامل این جنایات در امریکاست تصریج کرد: در فیلم های در امریکا صحنه های خشن، مهیج و کشت و کشتار های نمایش داده می شودتا سود سرسام آور این نوع فیلم ها صرفا به جیب سرمایه داران برود.

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: نبود باور مذهبی و آلوده شدن به مادیگرایی و رشد بی رویه فقر و کارتن خواب ها ازدیگر عوامل کشتار و جنایات در امریکاست.

وی خاطر نشان کرد : این جنایات درس عبرتی است برای جهانیان که بدانیم کسی که خودش را قطب امنیت جهان می داند از درون پوسیده است./س

برچسب ها: قم ، آمریکا ، امنیت ، جنایت ، کشتار ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.