قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه صنعت بسته‌بندی و چاپ گفت: این صنعت جایگاه ویژه ای در مسیر توسعه صادرات غیرنفتی دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، محمدصادق مفتح در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با بیان اینکه تا کنون توجه لازم به صنعت چاپ و بسته‌بندی نشده است ،افزود: در بخش صادرات و صنایع غیرنفتی که یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی شناخته می‌شود، اصلی‌ترین بخش، صنعت بسته‌بندی و چاپ است.
 
وی با تاکید بر اینکه باید از این صنعت حمایت‌های ویژه‌ای داشته باشیم ادامه داد: با تشکیل جلسات مشترک با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای اصناف به دنبال رفع مشکلات این صنعت را هستیم.
 
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه مشکلات این صنعت طی ماه های گذشته دو برابر شده تصریح کرد: این صنعت به عنوان یک صنف و صنعت در کنار هم شناخته می‌شود و باید با ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات به توسعه آن کمک کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه‌های این صنعت مانند سال‌های قبل باید ادامه داشته باشد و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مانند نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و تجارت را برعهده متولیان امر از جمله شوراهای اصناف بسپاریم.
 
بر اساس این  گزارش ، نوزدهمین نمایشگاه صنعت بسته‌بندی و چاپ نمایشگاه  با حضور 400 شرکت داخلی و خارجی از 10 کشور دنیا که در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی دایر است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار