آلیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عمده فتنه‌ها و انحرافات از زمان حاکمیت اصلاح طلبان آغاز شد

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: بخش اساسی و عمده فتنه‌ها و انحرافات از زمان حاکمیت اصلاح‌طلبان آغاز شد و عناصر اصلی فتنه هم از اردوگاه اصلاح طلبان بودند.

فاطمه آلیا در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخیر عارف مبنی بر اینکه جریان انحرافی را بخشی از اصولگرایان بوجود آورده‌اند، تا مشکلات را به گردن دیگری بیندازند، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران و جریان اصولگرایی همواره انقلاب را از جریان‌های انحرافی مراقبت کرده‌اند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به هشدار اصولگرایان نسبت به جریان‌ انحرافی، گفت: ملت و خواص با بصیرتی که سرلوحه عملکرد آنان رهنمودهای ولایت فقیه است، همواره نسبت به انحرافات موضع‌گیری داشته‌اند و اطلاع رسانی کرده‌اند.

آلیا افزود: انقلاب اسلامی همواره از یک سو با فتنه‌ها و از سوی دیگر با جریان‌های انحرافی مواجه بوده است و انقلابیون اصیل و ولایت مدار همواره در مقابل فتنه‌ها و انحرافات ایستادگی کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به جای پاسخگویی به مردم و اعلام برائت از فتنه، هنگامی که با سعه صدر نظام مواجه می‌شوند، استراتژی فرار به جلو را پیش می‌گیرند، تصریح کرد: باید از عارف سوال شود که وی هنگام مبارزه با فتنه 88 و جریان انحرافی کجا بوده است؟

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ملت معیارهای سنجش و انتخاب تفکر و گفتمان انقلابی را می‌دانند، تصریح کرد: گفتمان اصیل و ریشه‌دار اصولگرایی در مقابل انحراف و فتنه‌های مختلف ایستاده است.

آلیا با بيان اينكه عارف به جای ارائه تحلیل‌هاي مغرضانه کارنامه خود را به مردم ارائه کند، تأکید کرد: گفتمان اصولگرایی با فتنه و انحراف مقابله می کند و در زمان خود نیز فتنه و انحراف را شناخت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: بخش اساسی و عمده فتنه‌ها و انحرافات از زمان حاکمیت اصلاح طلبان آغاز شد و عناصر اصلی فتنه هم از اردوگاه اصلاح طلبان بودند.

آلیا خاطرنشان کرد: مردم گفتمان اصیل و ریشه دار اصولگرایی را برگزیده اند و اصلاح‌طلبان نيز به مردم و نظام بدهکار هستند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جبهه ، پایداری ، عارف ، جریان ، نحرافی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار