رئیس انجمن تکواند اظهار داشت: نخستین مرحله اردو با حضور 20 تکواندو کار برپا شده است البته مراحل بعدی اردوها با 8 ورزشکار برپا می شود.

 اوجانی رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:

تیم ملی تکواندو ناشنوایان پس از اردو آمادگی انتخابی خود از 5 شنبه هفته گذشته آغاز کرده است تکواندو کاران به مدت یک هفته در اردو تمرین انجام داده اند پس از 30 الی 35 روز استراحت دوباره اردوی تیم ملی تکواندو از اوایل بهمن ماه سال جاری برپا می شود.

وی ادامه داد: مرحله اردو با حضور 20 تکواندو کار برگزار شده است در پایان 8 تکواندو کار برای حضور در مراحل بعدی اردوی انتخابی مسابقات المپیک 2013 انتخاب شدند البته در پایان فقط 4 نفر به مسابقات اعزام و با حریفان مصاف می کنند.

رئیس انجمن ادامه داد: اردوهای تیم ملی تکواندو ناشنوایان به فاصله هر 35 روز برپا می شود و در روزهایی که تکواندو کاران در اردو نیستند طبق یک برنامه ریزی مشخص و زیر نظر مربیان استان های خود به فعالیت و تمرینتات آمادگی خود ادامه می دهند.

اوجانی افزود: بانوان تکواندو ناشنوایان نیز از دوم دی ماه سال جاری نخستین اردوی آمادگی و انتخابی مسابقات المپیک 2013 را شروع می کنند تعداد دقیق بانوان شرکت کننده در نخستین اردو مشخص نیست البته تیم مای بانوان نیز در شرایط مشابه مردان در 4 وزن به مسابقات اعزام می شوند./با

 

برچسب ها: اوجانی ، مرحله ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار