رییس پلیس فتا استان اصفهان گفت:خواهر شاکی اصفهانی برای جلب رضایت دوستش ، از حساب برادر خود، میلیونی سرقت کرد.

 
 
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ خسروی افزود :پیرو شکایت فردی مبنی بر اینکه از حساب وی چندین میلیون برداشت غیرمجاز شده است، مامورین تحقیقات خود را آغاز کردند.
 
رییس پلیس فتا استان اصفهان ادامه داد:  در بررسی های اولیه مشخص شد که مبلغ فوق از حساب شاکی به حساب بانکی طلافروشی ای واقع در یکی از شهرستانهای استان اصفهان به صورت اینترنتی منتقل شده است.
 
وي بيان كرد: سریعاً در جهت شناسایی متهم یا متهمان تحقیقات از طلا فروشی مربوطه آغاز و مشخص شد در این تاریخ پسر جوانی برای خرید سکه به مغازه وی مراجعه و مبلغ موردنظر را به صورت اینترنتی پرداخت کرده است که در ادامه تصویر اخذ شده از جوان خریدار به سایر مراکز ارسال و یکی از متصدیان طلافروشی چهره وی را شناسایی کرد.
 
سرهنگ خسروی افزود: بنا به اظهارات این فرد، چندی پیش این پسر جوان به همراهی خانمی مراجعه و چندین سکه برای فروش داشتند و من نیز آنها را خریداری کردم، که پس از رویت تصاویر دوربین ، شاکی تصویر دختر جوان را شناسایی و مشخص شدیکی از متهمان خواهر وی می باشد.
 
وي اذعان كرد: نهایتاً هر دو متهم که یکی خواهر شاکی و دیگری دوست وی بود دستگیر و پس از اعتراف به جرم خود تحویل مراجع قضایی گردیدند.
 
سرهنگ خسروی در خاتمه هشدار داد: حتی الامکان اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و در صورتیکه احساس کردید این اطلاعات در دسترس سایرین قرار دارد سریعاً نسبت به تغییر آن اقدام کنید./ل
برچسب ها: سارق ، خانواده ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار