عضو جامعه اسلامي مهندسين با بيان اينکه اصطلاح جديد "جريان سوم"‌ که اخيرا در برخي رسانه‌ها به آن پرداخته مي‌شود به دنبال ناکارآمد جلوه دادن جريان اصول‌گراي سنتي در انتخابات است، گفت:‌ ممکن است اين جريان در پايان کار با اصلاح‌طلبان افراطي همچون دو لبه قيچي عليه نظام و رهبري عمل کنند.

احمد نيک‌فر عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اصطلاح جديد "جريان سوم"‌ که اخيرا در برخي رسانه‌ها از لزوم حضور آن در فضاي سياسي کشور سخن گفته مي‌شود، اظهار داشت: ظاهرا اين جريان به دنبال نه گفتن به دو جريان اصلاح‌طلبي و اصول‌گرايي و ناکارآمد جلوه دادن آنها براي حضور در انتخابات است.

نيک‌فر با بيان اينکه طراحان "جريان سوم" در تلاشند وانمود کنند مدافعان امروز دولت مي‌توانند در آينده،  کشور را اداره کنند، افزود: اين جريان همچنين به دنبال نه گفتن به احزاب و تشکل‌ها و علم کردن شعار "مردم‌گرايي" در انتخابات است.

عضو جامعه اسلامي مهندسين در اينباره افزود: مدافعان "جريان سوم" با علم کردن شعار"مردم در صحنه هستند" به دنبال کنار زدن روحانيت و احزاب سياسي در انتخابات است.

وي در پاسخ به اين سوال که "آيا اين جريان مي‌تواند در بين مردم پايگاه کسب کند" عنوان کرد: مردم انقلاب، نظام و کشورشان را دوست دارند و آينده آن برايشان مهم است؛ گرچه ممکن است از مسئولين و مجريان گلايه‌مند باشند.

عضو جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: مردم مسلمان ايران با روحانيت و علما دمساز و همراه هستند؛ اما گذشته اين جرياني که با عنوان جديد "جريان سوم" مطرح شده است، نشان مي‌دهد که با مراجع و روحانيت همراهي ندارد.

نيک‌فر گفت: اين جريان درحالي به اصول‌گرايان سنتي نه گفته است که اصول‌گرايان سنتي به تابعيت از جامعتين اعتقاد دارند.

عضو جامعه اسلامي مهندسين با تاکيد بر اينکه آنچه در باطن "جريان سوم" مي‌گذرد هنوز آشکار نيست، اظهار داشت: ممکن است اين جريان در پايان کار با اصلاح‌طلبان افراطي که همان فتنه‌گران هستند همچون دو لبه قيچي عليه نظام و رهبري عمل کنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار