فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ گفت: امیدواریم نسل سوم نیز همانند نسل اول و دوم انقلاب بتوانند خاکریز‌های خیبری جهاد اقتصادی، علمی و پژوهشی را با موفقیت به سرانجام برسانند.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ صبح امروز در همایش منطقه‌ای «تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی،  چالش‌ها و فرصت‌ها» که در دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت مدرس و به همت سپاه برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: شجره طیبه بسیج، مصداق بی‌بدیلی است بر اینکه در همه عرصه‌های مختلفی که حضور به هم رسانده با نوآوری و خلاقیت همراه بوده است.

کاظمینی با يادآوري فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه جهاد علمی و اقتصادی گفت: امروز در جهانی قرار داریم که هر چقدر تولید علمی افزوده شود قدرت ما بیشتر خواهد شد و این قدرت بیشتر توانایی ما را در عرصه‌های دیگر افزایش خواهد داد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله افزود: امیدواریم نسل سوم نیز همانند نسل اول و دوم انقلاب بتوانند خاکریز‌های خیبری جهاد اقتصادی، علمی و پژوهشی را با موفقیت به سرانجام برسانند.

وی با تاکید بر این نکته که ما در سال‌های اخیر در حوزه علمی و پزشکی رشد بی‌نظیری را شاهد بودیم اضافه کرد: اکنون در شرایطی قرار داریم که باید برای ارتقاي جایگاه خود تلاش بیشتری داشته باشیم که این تلاش مستلزم خودباوري است.

کاظمینی ادامه داد: ما از ابتدای انقلاب سه جهاد پیش رو داشته‌ایم، اول دفاع مقدس بود که به حمد الهی آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم، دوم جنگ نرم و مسائل فرهنگی بود که با تکیه بر مذهب و ایدئولوژی اسلام  موفقیت‌های زیادی در این زمینه کسب کرده‌ایم و سومین حوزه جهاد اقتصادی است که برای پیشرفت در آن نیاز به تولید علم و پژوهش است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تاکید کرد:‌همانطور که با صبر و ایثار در برابر مشکلات گذشته ایستاده‌ایم امروز نیز در عرصه‌های جهادی با تحمل در برابر سختی‌ها به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: عزت کشور امروز با تلاش نسل سوم انقلاب و خودباوری آنها به دست خواهد آمد.

کاظمینی افزود: معاونت علمی و پژوهشی سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ به دنبال این است تا با سرعت و تلاش بیشتر در بخش‌های علمی و پژوهشی فعالیت کند.

وی با اشاره به اهمیت این همایش خاطرنشان کرد: تمامی مقالات و طرح‌های ارائه شده در این مراسم نشان از تلاش روزافزون بسیج در عرصه علمی و پژوهشی دارد.

کاظمینی در پایان از همه حضار در این همایش، پژوهشگران، دانشمندان، اساتید که از استان‌های مرکزی، اصفهان، البرز، قم، تهران و به ویژه سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کاظمینی ، کار ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار